Świetny lifting.
Duża poprawa w porównaniu do porzedniej wersji głównie za sprawą silnika 1,4 77KM. Ciszej, dynamiczniej i ekonomiczniej.
W środku świetna deska i konsola.
Widoczność jest najsłabszą stroną tego auta ale tylko dla osób nienormalnie dużych.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichsza od silnika 1,2. Super cichutko.
5,0
Skrzynia biegów
Nowa konsola sprawia, że biegi wchodzą doskonale
4,0
Układ jezdny
Poprawa w stosunku do poprzedniej wersji
Komfort
3,0
Widoczność
Najsłabsza strona tego wozu... dla niskich wzrostem i średnich nie powinno być kłopotu. Wręcz może być to mocna strona bo siedzi się wysoko.
5,0
Ergonomia
Nowa konsola i deska poprawiają ergonomię.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
MOże być ...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla wysokich osób słabo ale średnie i niskie osoby powinny być zadowolone. Duża frajda dla osób które lubią siedzeć wysoko i widzieć wysoko
5,0
Wyciszenie
Super jak na takie autko... jechałen dacią Logan . Albea to ideał w porównaniu z Dacią
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wierzałem. Po dwóch tankowaniach zmierzyłem samemu i poprzez komputer pokładowy... 6/100 w cyklu mieszanym (w tym korki warszawskie) Większość jednak trasy. Dużo lepszy rezultat niż przy poprzednim silniku
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę rewelacja.
Opócz tego standardowe wyposażenie jest najbogatsze ze znanych mi konkurentów (wspomaganie, centralny, komputer pokładowy i duperele za, które trzeba dopłacać u innych) ABS oczywiście w standarcie.
Chevrolet Aveo, Dacia Logan i inne z tej klasy mogą się schować.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na Fiata to rewelka. Nic mi narazie nie stuka, skrzypi i szumi bądź odstaje i dynda.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez zarzutu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 8V 77KM 57kW
[l/100km]