Nie jest to samochod klasy Golfa czy Focusa. Ale, jak na samochod dla krajow 3 swiata idealny. Rodzinny, praktyczny, bezawaryjny, nowoczesny, no i przede wszystkim NOWKA z salonu, a nie z drugiej reki. Bogate wyposazenie dopasowane do potrzeb i wymagan polskiej rodziny.
Wrażenia
5,0
Silnik
100KM to max jak na ten samochod. Do sprawnego przemieszczania sie wystarczyloby 80 KM.
5,0
Skrzynia biegów
biegi zmienia sie lekko i wygodnie
3,0
Układ jezdny
autko przechyla sie na boki na zakretach, przod idzie za mocno do gory przy przyspieszaniu, tylna os stuka na wertepach
Komfort
3,0
Widoczność
trzeba sie przyzwyczaic, ale w Espero byla duzo lepsza
5,0
Ergonomia
wszystko jest na swoim miejscu i latwe w obsludze, zegary, radio, kilma
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
warto wziac klime. W lecie przyjemny chlodek, w senne, deszczowe dni suche, orzezwiajace powietrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
samochod dla rodziny 2+2, Nie nalezy wybierac sie piatka doroslych w trase. Pojemny bagaznik.
5,0
Wyciszenie
Jest OK do 3500 obrotow (ok 130 kmh). Powyzej tej predkosci rozmowa "przodu" z "tylem" bardzo trudna.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednio pali 8, w trasie schodzi do 7. Pierwszy przeglad (20000km) 400 zl.
5,0
Stosunek jakość/cena
Polecam wersje HL. Te pare praktycznych drobiagow znacznie ulatwia zycie.