do całej powyższej oceny dodam ładną stylistykę nadwozia mistrza Gugiarro
Wrażenia
5,0
Silnik
pięknie brzmiąca 16zaworówka, zwłaszcza przy 4000 obr. o niezwykłej kulturze pracy
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, zmiana przełożen jednym paluszkiem
4,0
Układ jezdny
trochę za słaby jak na polskie drogi, ale który samochód z tego segmentu wytrzyma polskie drogi chyba offroudy... ;)
Komfort
3,0
Widoczność
niestety dużo martwych punktów, które wymuszją od kierowcy zwiękoną uwagę (ale może to plus?)
4,0
Ergonomia
nie najgorzej, wszystko pod ręką, tylko wlew mógłby być od strony kierowcy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
za słabo "dmucha"
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
po prostu tak jak trzeba w tej klasie - wzór!
5,0
Wyciszenie
kulturą pracy i wyciszeniem bije większość samochodów lepszej klasy i droższych (np. Toyotę Corollę), dobrze wykonane choć z tanich plastików wnętrze, nic nie skrzypi i nie jęczy jak na w oplach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na każdą kieszeń
4,0
Stosunek jakość/cena
dobre, niezawodne autko w dobrej cenie, obala mit fiata i szkoda że niektórzy potencjalni nabywcy kierują się stereotypami (ford gó... itd.) a nie opiniami innych użytkowników, mógłby mieć jeszcze klimę w cenie powiedzmy 2tyś. i mocniejsze hamulce z ABS bo rozkulaną "Albę" do 190 km/h (a tyle da sie wycisnąć) trudno zatrzymać. Pozdrawiam!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odpukać, jeszcze mnie nie zawiódł jest wiernym rumakiem i pewnie dowozi do celu, przejechałem już 85 tyś., ale regularnie robie przeglądy w ASO co 20 tyś.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na początku padło serwo wspomagania kierownicy ale wymieniono na gwarancji (to chyba był moja wina bo nie zastosowałem sie do zaleceń instrukcji obsługi)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 16V 80KM 59kW
[l/100km]