Pomimo niewielkiej pojemności silnik sprawuje się dobrze. 80 koni w zupełności wystarcza do bezpiecznej jazdy. Niezależnie od szybkości w środku jest w miarę cicho. Jedynym mankamentem może być konieczność utrzymywania wysokich obrotów gdy chce się dynamicznie przyspeszyć, ale jest to normalne w silnikach 16-zaworowych.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów bez najmniejszych zarzutów. Biegi wchodzą bardzo lekko, a skrzynia pracuje precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Zestrojony twardo, ale można się przyzwyczaić. Od początku słychać lekkie stuki z tyłu w trakcie jazdy po nierównościach. Nie jest to usterka - ten typ poprostu tak ma. Przy sztywnym zawieszeniu duży bagażnik z tyłu działa jak pudło rezonansowe.
Zawiesznie przednie już po naprawie - wymiana tulei wahacza prawego.
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu widoczność ograniczają grube słupki, z tyłu bagażnik.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, bez zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko nagrzewa się silnik, nagrzewnica bardzo wydajna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca. Tylnia kanapa wygodna, może zbyt mało miejsca na nogi. Cztery osoby mogą swobodnie podróżować
4,0
Wyciszenie
Bez zastrzeżeń, trochę głośniej robi się powyżej 140 km/h. Silnik wyraźnie lubi wysokie obroty, pracują z wyższą prędkością obrotową wydaje z siebie przyjemne dla ucha brzmienie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwukrotna wymiana osłony pokręteł nawiewu i ogrzewania - na środku konsoli (pęknięcia), wymiana osłony lewarka skrzyni biegów - wszystko na gwarancji.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana tulei wahacza przedniego - zbyt wcześnie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 16V 80KM 59kW
[l/100km]