Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat 500X Crossover

greg1595, 7 lat temu
Silnik 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 1 tys. km
Fiat 500X Crossover 1.6 E-Torq 110KM 81kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Chcę się podzielić wrażeniami. mój 500x należy do rodziny 1, czyli jest samochodem po pierwszym liftingu z rocznika 2017. W wersji z silnikiem 1,6 nie ma już selektora trybu jazdy, który sądząc po reakcji silnika najprawdopodobniej nic nie dawał. Zmiana druga to felgi: w RP2017 samochód w wersji Pop star został wyposażony fabrycznie w felgi 16" i opony 215/60/R16. Wyświetlacz TFT między licznikami dostał "kolorów" Ogólne wrażenia z jazdy z silnkiem 1,6 dobre. Wszystkie testy i recenzje dotyczą mocniejszych jednostek. W mojej opini 110 kM i 153 Nm są akceptowalne. Samochód demonem przyspieszania nie jest, ale nie sprawia problemów. Silnik jest naprawdę elastyczny i cyklu mieszanym 5 bieg można zapiąć około 50 km/h i daje rady. Samochód jest faktycznie bardzo dobrze wyciszony, jazda autostradowa do 140 km/h nie jest męcząca. "Piatka" do brze zestrojona - 130km/h wychodzi 3500 obr/min, jeszcze tysiąc zapasu do max momentu. Zawieszenie sztywne, samochód nie pochyla się na zakrętach, z drugiej strony ładnie wybiera dziury i nierówności, co daje komfort. (przyczyniły się do tego felgi o mniejszej średnicy).
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczny, cichy, fajny dźwięk przy przyspieszaniu
5,0
Skrzynia biegów
bez uwag
5,0
Układ jezdny
sztywny, doskonałe prowadzenie,układ wielohaczowy - brak zarzucania tyłem na nierównościach poprzecznych
Komfort
5,0
Widoczność
Jest dobrze, duże lusterka, przestronne szyby. Szyby przyciemniane fabrycznie z zewnątrz czarne, ze środka delikatnie brązowe
5,0
Ergonomia
Wysztsko pod ręką - ergonomia ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima-tronik dwustrefowy bez uwag, super że ma podgrzewacz i grzeje od razu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem niski 176 cm, to za mną człowiek 1,9m ma luz za fotelem
5,0
Wyciszenie
bardzo dobrze wyciszony, przy prędkościach autostradowych i załączonym radiu (10 na skali) można rozmawiać półgłosem. Z zewnątrz dźwięki bardzo stłumione
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wyjdzie w praniu
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krótko użytkowane
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za krótko użytkowane

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-Torq 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat 500X Crossover 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat 500X Crossover