Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat 500X Crossover

sikor, 8 lat temu
Silnik 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Fiat 500X Crossover 1.6 E-Torq 110KM 81kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Świetne wykonanie, bardzo przyjemne materiały i nietuzinkowy design. W porównaniu z praktycznie wszystkimi markami gdzie króluje linia prosta i kanciasta stylistyka zaokrąglenia i "jajeczka" w całej konstrukcji są po prostu przyjemne dla oka.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak zastrzeżeń, z drugiej strony to by chyba musiał być pech żeby przy tym przebiegu mieć jakieś doświadczenia
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna skrzynia, ładna gałka i w miarę cicha praca. Szkoda tylko że przełożenia dobrane do miasta a nie na trasę, przy wyższych prędkościach przydałby się 6 bieg (jako nadbieg, a nie jak to mój kolega określił do wachlowania)
5,0
Układ jezdny
Na razie sztywny i precyzyjny, przy tak krótkim aucie nie ma co się oszukiwać że nie płynie tylko podskakuje na dziurach, ale jestem mega uhahany jak nim jadę
Komfort
4,0
Widoczność
Niby mała szyba z tyłu i szerokie słupki, jednak duże lusterka i czujniki dają radę.
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie trzeba, bez wielkich uniesień, jednak mnożąc to przez wygląd 100% zadowolenia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super, chłodzi grzeje wentyluje, troche upierdliwe, że przy niskich temp. zew. grzeje tak bardzo że aż nieprzyjemnie, przy ustawieniu na krótkich trasach przy ustawionej w kabinie temp poniżej 16 st w zimę włącza się klima. Nie lubię przy trasie 1,5 km zdejmować kurtki, a jazda z klimą w zimę przy -10 to chyba nieporozumienie. W skodzie jak ustawiłem na min. to wiało to co było na zewnątrz, a tu jak ustawie np 10st to z automatu włącza się klima, jak wyłącze mam 16. a 16 ustawione w kabinie i - 10 na zewnątrz powoduje że z rozgrzanego silnika do kabiny leci "piekło" ze się duszno robi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i przedni pasażer bez zarzutu. Tylna kanapa trochę "płaska" i mało miejsca na nogi przy dużym kierowcy. nisko schodząca linia bagażnika i dosyć "gruba" klapa mnie zasmuca, jednak wybaczam, bo to nie renegade :)
3,0
Wyciszenie
tutaj jestem smutny bardzo. nie wiem czy to oszczędność kasy czy wagi, ale chciałoby się żeby było trochę lepiej, w obydwie strony. słychać szum w środku i muzykę na zewnątrz :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie na poziomie +2 do katalogu do przełknięcia.
4,0
Stosunek jakość/cena
1:1 - można powiedzieć że mniejsza cena to by była super okazja, ale i większa to już przesada. jest to dobry kompromis.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
serwis na razie z tym walczy, skończy się prawdopodobnie na wymianie radia, nie sądzę żeby to było masowe, raczej jakiś drobiazg za to odpowiada i zaraz będzie po problemie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-Torq 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat 500X Crossover 1.6 E-Torq 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat 500X Crossover