Zawieszenie
: Bardzo dobre auto na miejskie dziury. Nie jeżdzę po krawężnikach, przy cichych policjantach zwalniam do jedynki, ale mimo 18-calowych felg auto naprawdę dobrze się sprawdza na nierównościach.
5,0
Całokształt
Świetne auto, bardzo eleganckie i zwrotne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik naprawdę nieźle pracuje, wystarczająca moc, zwłaszcza w trybie sport.
4,0
Skrzynia biegów
Do skrzyni biegów trzeba się przyzwyczaić, skrajne biegi (2, 5 i 6) wymagają dobrego przesunięcia drążka do lewej i prawej strony.
5,0
Układ jezdny
Samochód dobrze reaguje na pracę kierownicą.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Tylna szyba jest mała, ale czujniki parkowania rozwiązują problem.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód szybko się nagrzewa i szybko schładza. Podczas jazdy w -15 stopniach w aucie jest ciepło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby dorosłe może nie będą się czuć jak ryba w wodzie, ale nie dla takich celów jest ten samochód.
3,0
Wyciszenie
Tutaj wyraźny mankament. Słychać wiatr i to wyraźnie przy 100+ km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8 litrów w cyklu mieszanym przy dość ciężkiej stopie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nic dodać, nic ująć.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V Mair 140KM 103kW
[l/100km]