Silnik
: Twinair pomimo małej pojemności rewelacyjnie daje sobie rade z tak duzym nadwoziem i nawet w trybie eco jezdzi z lekkością. Polecam ten silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Wersja trekking nic dodać ani odjąć jedynie brakuje podłokietnika aale to drobny szczegół
Wrażenia
5,0
Silnik
ogólnie na +
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
doskonałe właściwości jezdne płyta podłogowa jest z Grade Punto która jest sztywno zestrojona i dobrze wybiera nierównosci
Komfort
5,0
Widoczność
perfekcyjna samochód przeszklony
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wersja twinair posiada w standardzie podgrzewacz elektryczny więc działa jak farelka aż z ciepło przy ujemnych temp
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Twinair to rewelacyjny silnik bardzo zrywny i oszczędny idealnie pasuje do tak dużego samochodu. Na początku wahałem się czy będzie wystarczający ale teraz jestem zdania, że jest lepszy od tjet-a który miałem w bravo. Polecam ten silnik
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.9 TwinAir 8V 105KM 77kW
[l/100km]