Samochód zakupiony jako nowy w polskim salonie. Użytkowany przez ponad 6 lat, 105 tysięcy km przebiegu. Główny atut to przestrzeń. Mimo że jest to niewielki samochód, sprawia wrażenie obszernego. Wysoka pozycja za kierownicą, dużo przestrzeni nad głową, duże lusterka, brak progu załadunku w bagażniku. Samochód dzięki temu sprawdza się świetnie nie tylko w dojazdach do pracy, ale również w wypadach na weekendy, wakacje itd.
Silnik to wolnossący benzyniak. Bezawaryjny, tani w serwisowaniu, jednak mało dynamiczny. Można zapomnieć o wyprzedzaniu.
Skrzynia biegów mało precyzyjna. Jej użytkowanie to męka.
Mało precyzyjny układ jezdny.
Przy przebiegu ok. 85 tys. nastąpił wyciek ze skrzyni biegów. Usunięcie wycieku wymagało wyjęcie skrzyni. Koszt około 1 tys. zł.
Elementy podwozia trwałe. Po około 4 latach zaczęła korodować miska olejowa. Koszt zabezpieczenia to około 100 zł.
Ogólnie rzecz biorąc, gdyby nie wyciek ze skrzyni biegów i uciążliwość w jej użytkowaniu, dałbym o jedną gwiazdkę więcej.
Wrażenia
3,0
Silnik
Tani w serwisowaniu, bezawaryjny, ale mało dynamiczny.
2,0
Skrzynia biegów
Mało precyzyjna, wyciek oleju przy przebiegu 85 tys.
3,0
Układ jezdny
Mało precyzyjny. Elementy trwałe.
3,0
Karoseria
Widać drobne ryski. Słaby lakier.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 4 latach zaczęła korodować miska olejowa.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wyciek ze skrzyni biegów przy przebiegu 85 tys. Konieczne był wyjęcie skrzyni. Koszt naprawy to 1 tys. zł.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 95KM 70kW
[l/100km]