Najlepszy miejski samochód wszech czasów niech pozostałe auta w stylu pudełek na buty się schowają
głęboko w garażach podziemnych.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cztery cylindry - wysoka kultura pracy i niezła elastyczność a do tego cichy i przyjemnie brzmiący w tym segmencie to rzadkość .
5,0
Skrzynia biegów
lekko miło przyjemnie i pod ręką
5,0
Układ jezdny
niby wysoki i miękki a prowadzi się całkiem znośnie. Zawieszenie proste ale ciche. Krótki rozstaw osi daje znać o sobie.
5,0
Karoseria
Drzwi zamykają się jak w lodówce wszystkie trzy. Wygląd poza zasięgiem konkurencji . Jakość wykonania pierwsza klasa.
Komfort
5,0
Widoczność
Grube słupki przedniej szyby nie pomagają. Trzeba się porozglądać ale lusterka wsteczne są duże a pozycja za kierownicą wysoka jak w busie więc ogólnie jest OK.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką i w miarę intuicyjne jak jesteś kobietą to ogarniesz to w mig a jak nie to będziesz walił prawym kolanem w kokpit i miał problem z przekręceniem kluczyka w stacyjce wielkimi łapami.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa bez zarzutu .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu dużo miejsca z tyłu mało.
5,0
Wyciszenie
W tej klasie świetne może to sprawa 4 cylindrowego motoru może mat wygłuszających ale wiele aut klasy B jest dużo głośniejszych.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tanio taniunio ale trzeba wybrać ASO w mniejszych miejscowościach ja serwisuje w Dzierżoniowie
5,0
Stosunek jakość/cena
10/10 i ta niska utrata wartości
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ZERO usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 69KM 51kW
[l/100km]