Karoseria
: bardzo praktyczne i wygodne wnętrze dla 2 osób
4,0
Całokształt
Wyjątkowy samochód miejski dla miłośników motoryzacji.
Ponadczasowo stylizowana karoseria i wnętrze. Duże możliwości dopasowania kolorów i wyposażenia. Komfortowy i dość cichy sposób na jazdę za niewielkie pieniądze. Silnik pobrzmiewa sportowo przy wyższych obrotach. Nawet w podstawowej wersji 1,2, wystarczająco sprawny w mieście jak i na trasie.
Pewnie się prowadzi i b. dobrze hamuje
Czuje się ducha słynnych pięćsetek z lat 50-ych :)
Wrażenia
3,0
Silnik
wystarczająco sprawny do jazdy miejskiej, brakuje momentu przy niskich obrotach, trochę przestarzala konstrukcja silnika 1,2
5,0
Skrzynia biegów
wygodna i precyzyjna,
4,0
Układ jezdny
jak na miejskiego malucha, zapewnia sporo frajdy, precyzyjnie skręca, stabilny przy prędkościach autostradowych
Komfort
4,0
Widoczność
tylne słupki trochę za grube, poza tym widoczność do przodu i na boki dobra
4,0
Ergonomia
poza brakiem regulacji wysokości siedziska OK, bardzo prosta intuicyjna obsługa
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja na 2 biegu przy 30 stopniach goraca na zew. jest efektywna, sprawdzone 1 maja 2012 :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2 osoby z przodu mają zapewnioną wygodę i wystarczającą przstrzeń nawet na kilkuset kilometrową trasę
z tyłu 1 osoba po mieście da radę :)
4,0
Wyciszenie
bez problemu słucha sie muzyki i prowadzi rozmowe do ok. 140 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6,6 l na 100 km w mieście jest do akceptacji, ale przy oszczędnej jeździe
5,0
Stosunek jakość/cena
mały i relatywnie niedrogi samochód z wielką osobowością i wyjątkowym stylem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ale na razie ok 600 km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ale na razie tylko 1600 km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 69KM 51kW
[l/100km]