Przeniesienie napędu
: przez 6 lat eksploatacji nie wiedziałem co to tylni most w ogule tam nie zaglądałem nic nie stukało ani nie buczało.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: jednak jak prawie zawsze w starszych autach RDZA ito ta głeboko ukrytaw zakamarkach.
Zawieszenie
: zbyt wąski rozstaw kół w/g mnie tylnych
5,0
Całokształt
już go nie mam silnik jeżdzi w BMW3 a karoseria rozdana na części gdyby nie totalna korozja miałbym go do dziś.Może to obok tematu ale to też motoryzacja w naszym kraju nigdy nie było warunków do solidnej opieki nad starymi pojazdami totalny brak części i mat. eksploatacyjnych.W latach75-80 miałem oryginalnego Fiata 600 po części org. jeżdziłem do ówczesnej Czechołowacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nigdy nie zawiódł dwa wałki rozrządu skutecznie chroniły pasek przed zerwaniem .V bieg choc miał wyższe obroty niz wał korbowy (nadbieg) przy tej mocy pozwalał nawyprzedzanie bez redukcji biegu.
4,0
Skrzynia biegów
przez 6 lat nie zaglądałem do skrzyni jednak pojawił się problem z II biegiem, ale wystarczyła regulacja gniazda dżwigni zmiany biegów.
2,0
Układ jezdny
największa słabość na zakrętach lubi wynieśc nawet poza możliwości kontroli trakcji, przy pełnym obciązeniu jest nieco lepiej -moje lekarstwo pierścienie dystansowe nawet 2cm.
Komfort
5,0
Widoczność
super
5,0
Ergonomia
jak w samolocie choć kierownica zregulacją tylko gora dól.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
za głeboko osadzona dmuchawa straty na przewodach dolotowych w tamtych czasach mało się dbało o płyny kilka razy odkamienialem nagrzewnice - pomagało.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
salon z wygodami
5,0
Wyciszenie
wszystko na miękko welur i mikroguma czy gąbka powlekana skayem na podłodze filcowe grube dywaniki raz na rok wyjmowane i suszone lubią trzymac wilgoć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto niestety 10l,trasa u mnie 7l u syna9l wiadomo o co chodzi(ciężka noga) naprawialem samodzielnie części używane i regenerowame ale sporadycznie.
4,0
Stosunek jakość/cena
na tamten czas auto drogie raczej dla vipów marzenie taksówkarzy , którym w ramach przydziału na przedpłatę proponowano alternatywnie Wołgę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi zawsze będą nawet w mercach większość usterek wynika ze złej eksploatacji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GLS 115KM 85kW
[l/100km]