Co tu dużo mówić, rajdówka na ulice. Samochód ma charakter i styl (fabryczne plastiki i spojlerki, długa, niska sylwetka, łagodnie scięty tył, linia bocznych okien) którego już się na ulicach nie uświadczy. Najlepiej wygląda w kolorze czerwonym, z dodatkowymi reflektorami i białymi felgami stalowymi, obowiąkowo zachlapany błotem. Samochód nie nadaje się dla rodziny (mało wygodny, trzeba go kochać i dbać o niego) ale wręcz prosi się o wyjazd na odcinek specjalny lub tor wyścigowy. Taki mały zadziorny diabełek z Włoch. Mógłby być Alfą Romeo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mała jednostka z dwugardzielowym gaźnikiem zapewnia bardzo dobre osiągi (waga samocodu: 710kg) i wspaniale brzmi.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie dobrze, ale w tym wieku wymaga przeglądu (luźna praca lewarka).
5,0
Układ jezdny
Fabrycznie obniżone i utwardzone zawieszenie, niskoprofilowe opony... żyć nie umierać! Konstrukcja tylnego zawieszenia może i jest prymitywna, ale sprawia, że auto można wspaniale ustawiać gazem w zakręcie (nadsterowność po zdjęciu nogi z gazu).
Komfort
3,0
Widoczność
Nic szczególnego, tylne słupki mogłyby być węższe.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Miłym dodatkiem jest woltomierz i wskaźnik temperatury oleju. Seryjna sportowa kierownica jest poręczna i nie ślizgają się po niej ręce (po założeniu skórzanych rękawiczek przyczepność do kierownicy jest wręcz rewelacyjna), to prawdziwe dzieło sztuki, dziś już takich nie robią.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak większość Fiatów, kierowca powiniem mieć długie ręce i krótkie nogi. Wnętrze jest długie ale dość niskie.
2,0
Wyciszenie
Wyciszenie? Jakie wyciszenie? W takim samochodzie chodzi o to, aby slyczeć pracę opon i otwierającą się drugą gardziel gaźnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest OK, wszystko zależy od stylu jazdy. Jeżeli ktoś jeździ z gazem do dechy (a trudno się oprzeć) to może spalic i 10 litrów na 100 kilometrów. Przy spokojnej jeździe spalanie spada do 7l/100km a nawet i niżej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli uda się Wam znaleźć Fiat 127 Sport z ostatniej serii... KUPCIE GO!!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Właściwie nic się nie dzieje. Mimo ostrego traktowania, wszystko działa. Zdaje się wręcz, że samochód lubi być traktowany batem.