Wymieniłem silnik na 1.1 od Seicento sporting i podkręciłem go do ok.75KM. Kultura pracy podobna do seryjnego silnika, ale osiągi o niebo lepsze. Śmiało może konkurować Oplem Astrą z silnikiem 1.6 100KM.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynię też dałem od Seicento sporting.
1,0
Układ jezdny
Tuta komletna kicha (zawieszenie dopasowane z Cinqecento). Nie da się nim jechać na prostej więcej niż 140 km/h. Powyżej tego potrzeba autostrady i min. 2-óch pasów ruchu.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna. Widać wszystkie krawędzie samochodu
2,0
Ergonomia
Bez komentarza.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Beznadziejna, ale znalazłem na to sposób. W zimie dokładam drugi akumulator, do którego podłączona jest farelka.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Strasznie mało miejsca. Zwłaszcza na bagaż.
5,0
Wyciszenie
Głośno, ale mi się to podoba.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Odrazu po nabyciu go stuningowałem, ale znajomi mówią, iż pali dużo, lecz części są niedrogie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Mógłby być nieco lepiej wykonany..
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W moim super.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zakiczyłem żadnej od kiedy go nabyłem (2002 rok)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.65 24KM 18kW
[l/100km]