Zawieszenie
: Co kilka mcy do wymiany koncowki drazkow i permanentny luz kierownicy. Przelacznik przy kierownicy psul sie po kilku tyg. Po trzecim, przestalem wymieniac
2,0
Całokształt
Jedyna zaleta bylo, ze niemal kazdy po drodze potrafil pomoc w naprawie.
Wrażenia
1,0
Silnik
W permanentnej awarii. Albo nie zapalal, albo sie dusil, albo szarpal.
5,0
Skrzynia biegów
Przynajmniej to sie nie popsulo
1,0
Układ jezdny
Wiecznie wymieniane tzw kielichy i ciagle rozchodzace sie na boki przednie kola. Wieczny luz kierownicy.
1,0
Karoseria
Wszedzie rdza
Komfort
2,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzal dosc dobrze, a wentylacje zapewnialy dziury.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawy tanie, ale ich ilosc powodowala, ze samochod nie byl tani w utrzymaniu
2,0
Stosunek jakość/cena
Pozbylem sie radoscia jak juz bylo mnie stac na cos lepszego
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiecznie zepsuty przelacznik, swiatel, migaczy i wycieraczek. Ciagle awarie silnika. Dosc czesto przebite opony. Co najmniej raz w roku wymiana koncowek drazkow.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
O dziwo niewiele, zapewne przez to ze samochod co kilka(nascie) tygodni i tak byl u mechanika, wiec powazne usterki od razu zauwazal
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.65 24KM 18kW
[l/100km]