Przeniesienie napędu
: Sprzęgło od nowości nie wymieniane i jeszcze nie widać oznak zużycia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Korozja i korozja
Układ elektryczny
: Rozrusznik - zerwane zęby na kole bendiksu (dziwne, bo koło zamachowe idealne)
Układ hamulcowy
: chamulce - słabe materiały i się szybko ścierają - wymiana co 2 sezony
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na Malucha to extra. Do tej pory wymieniłem tylko łańcuch rozrządu (2 razy od nowości) i uszczelkę pod głowicą (przy przebiegu 94 tyś)
4,0
Skrzynia biegów
Na zimnym silniku 2 ciężko wchodzi
3,0
Układ jezdny
Niestety brak wspomagania i zacierające się zwrotnice, które co chwila trzeba smarować
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko z każdej strony
3,0
Ergonomia
No powiedzmy, że może być
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się dość szybko, ale dość szybko stygnie. W lecie trochę za gorąco:)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na malacza - może być
3,0
Wyciszenie
Każdy wie jakie jest
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W miarę niskie zużycie paliwa - jak zatankujemy dobrej benzynki to pali mało i jedzie równo, gdy wlejemy wody, to może spalić 2x tyle
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość nie jest najlepsza, no ale dostawiając do niej ceny części to jest dobrze. Po prostu to taka mała skarboneczka, której nigdy nie zapełnimy.
Polecam dla osób które chca spróbować swoich sił z mechaniką i naprawami.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi się psują, ale ceny tanie i można wymienić samemu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najpoważniejszą usterką jest korozja- rok 1997 i wymienione już 2 progi+ kawałek podłogi. Z części mechanicznych to dwie zwrotnice (zatarte, pomimo smarowania co 4 tygodnie)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.65 24KM 18kW
[l/100km]