Silnik
: po kilku niewielkich poprawkach i dokładnej regulacji jeździ jak CC700 a nawet lepiej, lżejszy prawie 100kg i krótsze przełożenia. A pali mniej. Wiem bo jeżdżę codziennie obydwoma autami.
3,0
Całokształt
Auto w rodzinie od nowości, garażowane jeździ codziennie od 1984roku do dzisiaj.
Autko bardzo miłe i oszczędne, ceny części jak do roweru górskiego:) Na szrocie nawet taniej:) Nowa linka do ręcznego kosztuje mniej niż linka do górala na tył w pancerzu;P
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik po kilku drobnych przeróbkach jak np. dolot powietrza, zwiększenie przerwy na świecach 0,8mmm, zwiększenie konta wyprzedzenia zapłonu z 10 na 13 stopni, dobrej regulacji gaźnika jeździ na poziomie CC 700 a nawet lepiej. Jest blisko 100kg lżejszy i ma mniejsze kółka i krótsze przełożenia wiec lepiej przyśpiesza. Mam okazje codziennie jeździć obydwoma autami ja mam 126p narzeczona CC700
3,0
Skrzynia biegów
Niesynchronizowany 1 bieg to jedyny ból, ale ma mocną 2 więc idzie przeżyć.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie zbyt sztywne skacze na dołach, po dobrej drodze jeździ się przyzwoicie.
Komfort
3,0
Widoczność
Poprawiłem nawiew na przednią szybę instalując 120mm wentylator komputerowy w tunelu nawiewu ciepłego powietrza od silnika i para schodzi bardzo szybko - ładnie dmucha na szybę.
3,0
Ergonomia
Kabina jest malutka, ale to jedyne polskie auto, w którym można przetrzać wszystkie szyby nie ruszając sie z fotela kierowcy;)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja - nawiew z bagażnika + otwarcie okna podczas jazdy sie sprawdza, gorzej na postoju w upalne dni.
Co do ogrzewania to za przednimi fotelami zaraz przed tylna kanapą wmontowałem otwieraną/zamykaną kratkę nawiewu z poloneza. Kabina świetnie się nagrzewa bo gorące powietrze wali wprost na kabinę a nie musi płynąć całym tunelem do przodu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdżę przeważnie sam lub z narzeczoną więc oba fotele odsunięte na max do tyłu. Na tylnej kanapie kurtka, torebka, jakieś małe zakupy i jest ok.
W 3 osoby też nie najgorzej sie jeździ ale cały komplet to już ciężko gdzieś dalej jechać.
3,0
Wyciszenie
Można i to troszkę poprawić i nie jest najgorzej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dobra regulacja gaźnika to klucz do sukcesu, no i niezbyt ciężka noga. Tym autkiem za 20zł naprawdę sporo przejeżdżę do pracy, narzeczonej i po mieście:)
3,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę nie kupimy dobrego roweru górskiego
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Autko od nowości w rodzinie, garażowane, wszystko zawsze wymieniane na czas i nie jeżdżę z usterkami więc auto mnie nie zaskakuje.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.65 24KM 18kW
[l/100km]