no silnik do tej pory mnie nie zawiódł w sumie mało pali oleju raz na jakiś czas doleje i jedzie tyle że rura wydechowa trochę jakby przerdzewiała i odpada ale to szczegół trochę głośniej chodzi i tyle. dało by się rozbujać to cacko nawet do 140 gdyby nie układ kierowniczy dzięki któremu już przy 100 płyniemy po całej drodze.
2,0
Skrzynia biegów
no skrzynia mnie trochę zawodzi dzięki niej już raz byłem holowany. Hmm ludzie mówią że ręczny może "zostać w ręce" jak mocniej pociągnąć, ale mnie się to nie przytrafiło a w zamian drążek zmiany biegów raz pozostał mi w ręce niezapomniane przeżycie nie da się opisać tego słowami, redukcja na 3 przed góreczką a tu niespodzianka drążek w ręce. poza tym biegi wchodzą trochę opornie.
2,0
Układ jezdny
cudów nie ma
Komfort
5,0
Widoczność
jak to się mówi gdzie nie spojrzeć wszystko widać
3,0
Ergonomia
............
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak już ktoś pisał działa super w zimie mrozi w lecie grzeje
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak kierowca przesunie fotel do tyłu to i tak mało ma miejsca na nogi, przy czym z tyłu nie zostaje w ogóle miejsca dla pasażera jedynie na bagarz podróżny.
2,0
Wyciszenie
jak była mowa obrotomierz nie potrzebny bo i tak wszystko słychać, nie ma się też co martwić że radio zagłuszy sygnał nadjeżdżającej karetki na przykład bo silnik wystarcza i ciężko go zagłuszyć
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jedyna zaleta mało pali.
5,0
Stosunek jakość/cena
w tym momencie jest to koszt przeciętnego rowera :P a nawet mniej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie jak się coś psuje to nie są to drobiazgi
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ostatnio koło skrzyni jakaś tam przekładnia poszła i tłumik sobie odpadł jak by mu było wolno
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.65 24KM 18kW
[l/100km]