jak to pewnien zespol zaspiewal "MOZE NIE WYGRAM TYM WYSCIGU, ALE LUDZIE ILE JA MAM PRZYGOD!!"
Wrażenia
3,0
Silnik
ciezko stwierdzic co przyswiecalo konstruktorom: do kosiarki za ciezki, do jezdzidelka za slaby, w moim przypadku obywal sie bez oleju bo caly wyciekal po 50 km od nalania;)
4,0
Skrzynia biegów
heh, byl okres kiedy mialem do dyspozycji tylko 1 i 4 bez wstecznego;) w miescie bylo ciezko ale dawal rade, trzeba tylko bylo slyszec ten ryk silnika, kiedy bujalem na 1 do granicy wytrzymalosci zeby od razu wrzucic 4...
4,0
Układ jezdny
przejechalem kiedys 50 km, z tego 30 po autostradzie A4 z polamanym tylnym wahaczem - dal rade, przedni resor mialem prosty i dlatego wchodzil w zkrety jak rajdowka...;)
Komfort
4,0
Widoczność
Nie moze byc lepsza, zawsze widzisz konce auta
4,0
Ergonomia
troche ciasno, ale wszystko pod reka, wszedzie sie dosiegnie (pokazcie mi inne auto gdzie z siedzenia kierowcy mozna przetrzec wszystkie szyby szmatka;)
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
tragedia, w zimie trzeba w czapce jezdzic i ciagle gaz trzymac zeby po pol godziny bylo cieplej niz na dworze..., w lecie zawsze mozna otworzyc szyby
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zalezy jak to rozumiec: na tyle duza ze wejda 4 osoby, i na tyle mala ze zaraz chca z powrotem wyjsc;)
2,0
Wyciszenie
w maluchu nie przewidziano
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mozna sie poczuc jak w wiekszym aucie, bo pali jak 1,6 a nie 0,6 szczegolnie w zimie;) a w przypadku powazniejszych napraw lepiej kupic drugiego malasza na czesci
4,0
Stosunek jakość/cena
jaka jakosc? a cena? tu mamy studencki dylemat: kupic flaszke czy malucha ?;)
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
u mnie zawsze cos bylo zepsute, a jak to cos naprawilem, to psulo sie inne
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
no comments, ale zawsze mozna naprawic: trzeba tylko wozic ze soba klucz 10, 13 i 15, scyzoryk, mlotek drut i sznurek;)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.6 22KM 16kW
[l/100km]