ja jestem miły dla niego i on jest miły dla mnie...:-)
Wrażenia
4,0
Silnik
przed tunningiem był tylko seryjny i osiągi jego tez były seryjne teraz po splanowaniu głowicy o 1,5mm i zmianie czasów rozrządu oraz wymianie tłumika i przeróbkach gaznika jest duzo lepiej.prędkosć max wzrosła ze 110 do ok 125km/h przyspieszenie do 100 zmalało z minuty do 26 sekund.Ogólnie jak silnik poskłada się z precyzją, pozakłada nowe uszczelki nowe śruby i nakrętki i wszystko odpowiednio poskręca i wyreguluje to ta jednostka potrafi byc niezawodna.nalezy pamietac ze silnik malucha nie znosi zaniedbań podczas obsługi.ale jezeli wykona się okresowo wszystkie czynności i stosuje wysokiej jakosci oleje (co w silniku chłodzonym powietrzem jest bardzo wazne) bedzie nam długo służył.
4,0
Skrzynia biegów
polecam stosowanie olejów do przekładni wysokoobciążonych poza tym ok
3,0
Układ jezdny
do spokojnej jazdy jest wystarczający do sportu natomiast nalezy go odpowiednio obnizyc i utwardzić
Komfort
3,0
Widoczność
jak w maluchu, z miejsca kierowcy wystarczająca
4,0
Ergonomia
posiadam egzemplarz z deską starego typu(kapliczka) ergonomia jest bardzo dobra
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jezeli nadwozie jest szczelne to nie powinniśmy zamarznąć
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Maluch nie jest samochodem dla rodziny...
3,0
Wyciszenie
hałas mi nie przeszkadza w tak epokowym aucie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części tanie jak barszcz, zużycie paliwa przeciętne
4,0
Stosunek jakość/cena
made in PRL czyli lepiej niż dziś hehe
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
psują sie pierdoły,przepalają bezpieczniki itp...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jezeli się o auto dba to ono się nam odwdzięczy z pewnością
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.6 22KM 16kW
[l/100km]