Koszt nowego silnika 2.0 plus montaz i modyfikacja zawieszenia - 2000zl.
Genialna sprawa dla milosnikow 125p - maks. 190km/h i ok. 9 sek. 0-100
Warto sprobowac jak sie nudzisz.
Wrażenia
5,0
Silnik
145KM (niewielki tuning). Nic wiecej nie jest istotne
3,0
Skrzynia biegów
Troche chrupia synchronizatory - ale ogolnie ok. Za dluga trojka.
3,0
Układ jezdny
Warto utwardzic i obnizyc. Zupelnie inne auto.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu.
3,0
Ergonomia
Slaba. Daleko do przelacznikow swiatel, ogrzewanej szyby itp.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Durszlak, wiec wentylacja idealna, za to z ogrzaniem gorzej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jezdze sam i nie narzekam.
2,0
Wyciszenie
Bardzo glosno (nie mam przedniego tlumika, tylko kawal rury)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ponizej 12l nie zszedlem
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zarowki, uszczelki, ciegna - najczesciej.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poprzedni silnik odjechal po ok., 160 tys. Reszta raczej ok.