Dostałem kredensa za dwa piwa, był sponiewierany i strasznie brudny. Dziś się go nie wstydzę. Jest tani w utrzymaniu, dość niezawodny, jak się dba to nie rdzewieje.
Kawał solidnego auta.
Wrażenia
2,0
Silnik
warczy, słychać jak się męczy powyżej 4000 obrotów, ale ciągnie jak szatan.
4,0
Skrzynia biegów
Sporadyczne kłopoty z wchodzeniem trójki, ale może to z powodu dzwona z przemieszczeniem silnika.
3,0
Układ jezdny
Mięciutki jak kaczuszka i przez to na zakrętach zachowuje się jak jakiś kredens. Test amortyzatorów był ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja
4,0
Ergonomia
Kierownica jest za duża, bo nogami trochę ocieram przy zmianie położenia stóp na pedałach. Ale nie może być mniejsza bo w mieście ciężko się kręci przy parkowaniu. Mści się brak wspomagania, a auto jest ciężkie.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie to lipa, trzeba używać dmuchawy, która chałasuje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na bagaż to tu miejsca nie ma , ale ludziom wygodnie na każdym miejscu.
2,0
Wyciszenie
Generalnie do bani.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ponieważ jeżdżę głównie poza miastem, nie narzekam na straszne zużycie paliwa. Przy dobrych regulacjach ( robię sam) auto ma moc i stwierdzam, że powyżej 75 km/godz zużycie spada poniżej 8 litrów i nawet przy częstej jeździe ponad 100 nie wzrasta w istotny sposób.
4,0
Stosunek jakość/cena
Tanio kupić , tanio wyremontować , a odsetki w paliwie. Ale więcej plusów niż minusów.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moje autko ma swoje choroby wieku starczego i nie wszystko w nim działa. Ale to co działa działa bez zarzutu. Dowód: 1500 km na urlopie po Polsce bez żadnych napraw, tylko dolanie 400 ml oleju. A nie było w jakiś specjalny sposób szykowane na urlop!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Chałas rezonujący przy 3000 obrotów.
Wymiana łożysk wału i korb i cicho.
Kompresja i ciśnienie oleju w normie, zużycie oleju ok 300 ml na tysiąc.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 70KM 51kW
[l/100km]