Samochód rewelacyjny jako zabawka do jazdy, ale też sprawdza się na co dzień. Pod warunkiem że podróżujemy w 2 osoby :) Silnik doładowany jest fantastyczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Klasyczny Multiair, bardzo dobre osiągi i (możliwe) umiarkowane spalanie.
5,0
Skrzynia biegów
Brak zarzutów, chodzi precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja auto prowadzi się fantastycznie.
5,0
Karoseria
Klasyczny look w nowoczesnym wydaniu. Rewelacyjne linie oryginały są bez problemu do zauważenia.
Komfort
3,0
Widoczność
Ze złożonym dachem zero problemów. Kiedy jest złożony widoczność jest umiarkowana.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja jest bardzo wydajna (jeśli jeździmy z zamkniętym dachem). Nigdy nie miałem problemów z parowaniem szyb. Po włączeniu klimatyzacji bardzo szybko zaparowanie znika.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód jest typowym roadsterem na 2 osoby. Kierowcy o wzroście powyżej 183 mogą mieć zbyt mało miejsca nad głową. Mimo ze bagażnik ma tylko 145 litrów, nie przeszkadza to w dalszych wyjazdach. W środku samochodu jest kilka schowków na bluzy itp.
2,0
Wyciszenie
Przy prędkościach autostradowych jest dosyć głośno, ale to zrozumiałe przy miękkim dachu. Polecam kupić większy Windstopper dzięki temu nawet przy większym wzroście nie ma problemów z uciążliwym wiatrem przy ściągniętym dachu i zamkniętych szybach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po 26 tysiącach kilometrów średnie spalanie to 7,1. I jest to średnia z jazdy mieszanej (miasto trasa) ale też z kilku wypadów na Tor Kielce lub Tor Krzywa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek - auto całkowicie bezawaryjne. Przez 2,5 roku nie pojawiło się nic niepokojącego. Wszystko działa bez problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek - auto używane jako codzienne, nie pojawiła się żadna usterka. Wymiany oleju co 10 tys km (producent zaleca co 15), z powodu wyjazdów na tor.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 MultiAir II 140KM 103kW
[l/100km]