Przeniesienie napędu
: Przez 20 tys km jeździ już na trzeciej skrzyni
Układ elektryczny
Silnik
4,0
Całokształt
Auto jedynie do szpanu albo na tor , do niczego innego się nie nadaje a tym bardziej by jeździć tym na codzień, kupiony 4 lata temu bardzo zadbany z przebiegiem ok 40 tys km, przez 4 lata zrobiłem około 20 tyś km z czego 5 tyś km to jazda do serwisu o ile sam mógł jechać, auto sprawdzone przy zakupie bardzo dokładnie a ciągle coś się psuje, kontrolki wyskakują co jakiś czas -standard, skrzynia biegów lubi szwankować , już miała remont i znowu się popsuła, wstawiłem kolejną nową -po 10 tys wysiadła,wstawiona kolejna i jakoś chodzi - rozmawiałem z ferrari warszawa dlaczego to się tak psuje, powiedzieli, że to normalne ''to wyjątkowy samochód, to nie jest auto na codzień''
Wrażenia
5,0
Silnik
Piękny dzwięk, brzmi jak F1 i to chyba tyle plusów jeśli chodzi o mechanike.
2,0
Skrzynia biegów
skrzynie wytrzymują tutaj 5-15 tys km,przez 20 km km przeszła remont , przeżyła 5 tys km, wstawiona nowa - znowu siadła po 10 tys km, teraz wstawiona trzecia, szkoda gadać. Brak opcji właczenia automatu tylko manual z łopatkami.
3,0
Układ jezdny
Strasznie zdradliwe auto
5,0
Karoseria
Piękna włoska linia -dlatego je kupiłem, nic pozatym.
Komfort
3,0
Widoczność
nic nie widać, brak pneumatyki, łatwo obrysować o kraweżniki.
3,0
Ergonomia
Kąt siedzenia ok 110 stopni, więcej się nie da , także wygody tu nie doświadczycie, fotele wygodne lecz ustawienie ich słabe, ale to dlatego że z tyłu niema na to miejsca.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nowy kompresor klimy ale klima mało wydajna.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trasa powyżej 500km tragedia, do 50km do przeżycia.
3,0
Wyciszenie
ok choć przy wyższych predkosciach słychać wiatr.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis 4 letni w ASO ferrari - można by było mieć dwa mieszkania w centrum, trudno dostepne czesci , czekanie itd...
3,0
Stosunek jakość/cena
Niewiem ile kosztowała nowe ale 500 tyś zł za używane to uważam, że 400 tyś zł płaci się za znaczek, wszędzie tandetny piszczący plastik przy przebiegu ok 60 tys km , auto max warte 100 tyś zł i to tylko ze wzgledu na wygląd i silnik.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiele bajerów ten pojazd nie posiada , za to wszystkie się psują , nawet szyby elektryczne.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
trzecia skrzynia biegów już siada w ciągu 20 tys km, silnik lubi pić olej,wymieniane sporo rzeczy typu rozrusznik itd.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.3 i V8 32V 490KM 360kW
[l/100km]