Tak. Jest to projekt kompletny. Efekt WOW! z zewnątrz i wewnątrz. Dopracowane szczegóły stylistyczne. Jakość i staranność montażu i materiałów. Zawieszenie. Silnik. pełne 5 gwiazdek
Wrażenia
5,0
Silnik
Kolejny samochód z silnikiem DV10 . SIlnik -ikona. Dzięki niemu PSA zbudowało potęgę swojego diesla. Brylował wiele lat. Kultura pracy jakość - bardzo wysoka. Niesamowite przebiegi, małe spalanie
5,0
Skrzynia biegów
Aisin wie co robi - a producenci kupują od niego skrzynie. EAT8 daje radę.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie w trybie komfort to powrót do korzeni DS..super komfort, super prowadzenie
5,0
Karoseria
Piękne linie, spasowanie premium, jakość premium. lakier piękny i solidnie położony
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra do przodu, do tyłu dobra. W lusterku na drzwiach kierowcy odbija się wylot nawiewu.
5,0
Ergonomia
Ograniczenie do minimum przycisków jest super. Ekrany responsywne i czytelne. Fotele z masażem i ogrzewaniem - bajka. Z tyłu regulacja pochylenia - super. Najwyższe noty za udany bagażnik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze ogrzewa zimą a latem szybko chłodzi kabinę. Nawiewy dobrze usytuowane.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z tyłu, z przodu dużo skrytek, wysoki tunel między fotelami .
5,0
Wyciszenie
Cichutki, na niemieckiej autostradzie przy 180 km/h bardzo cicho, szyby posiadają specjalną folię zmniejszająca szumy i to działa
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko paliwo i adblue, małe spalanie
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak ma premium to tanie auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak samo żadnych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDI 180KM 130kW
[l/100km]