Zawieszenie
: troche obawialem sie ze po przeciadce z C5 bedzie mi wszystko stukalo i skrzypialo, ale jest naprwade dobrze. Kierowcy ktorzy mieli okazje jezdzic np: C5 z Hydro wiedza o czym mowie.
5,0
Całokształt
Swiadomy wybor...Komfort i wyciszenie na wysokim poziomie. Zaawansowana technika i jakosc wykonania na poziomie premium. Warto doplacic do actywnego zawieszenia, oraz kamery nocnej.( fantastyczna jakosc obrazu oraz czulosc/zasieg. Z kilkuset metrow widzi i odznacza przechodniow/rowerzystow/zwierzeta. DS L, jak i tylnich z laserowo wycinanym wzorem.ed Vison swieci swietnie, moze nie sa to matrixy, ale i tak jest swietnie, design Lamp robi wrazenie na kazdym,.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zaskakujaco elastyczna jak na 1,6.
5,0
Skrzynia biegów
szybka , inteligentna , z tym silnikiem tworza zgrany duet.
5,0
Układ jezdny
Actywne zawieszenie robi robote. wczesniej mialem Citroena C5 Tourer Exclusive z 2016r. z Hydro/pnematic 3 gen. i musze stwierdzic ze DS duzo nie ustepuje...
5,0
Karoseria
Auto rzuca sie w oczy,wielu kierowcow/przechodniow patrzy co to za auto.Badz co badz DS to ciogle niszowe auta.
Komfort
5,0
Widoczność
Troche szerokie slupki ale jest ok.
5,0
Ergonomia
komfort otacza pasazerow z kazdej strony.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mimo wzrostu 197cm, miejsca jest duzo. panoramadach, zabiera oczywiscie miejsce nad glowa ale cos za cos.
5,0
Wyciszenie
cichutko i przyjemnie, przy 60 km/h , uczucie jakbys jechal elektrykiem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy tej masie i wyposazeniu jest ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto prawie nowe. jak dotad nic...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 THP 225KM 165kW
[l/100km]