Inne
: Design, komfort, cisza, moc, przyspieszenie jak dla mnie super, ale sa rozne gusta.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Brak porozumienia z systemem multimedialnym, ktory po wgraniu jezyka Polskiego odpowiada w jezyku nie znanym. Lamana Angielsko-Polszczyzna
4,0
Całokształt
Poprawic nalezy komunikacje z systemem multimedialnym. Na aktualizacje jezyka Polskiego w systemie multimedialnym czekam od kupna i nic sie z tym nie dzieje, dlatego odejmuje jedna gwiazdke z ogolnej oceny. Generalnie servis i obsluga w salonie na profesjonalnym poziomie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cicho, szybko i bez problemowo przy wyprzedzaniu. Kultura pracy silnika bardzo dobra.
5,0
Skrzynia biegów
Szybkie nie odczuwalne zmiany biegow, cicha praca
5,0
Układ jezdny
Sprawia sie dobrze, w komforcie dobrze pracuje sterowanie zawieszeniem
5,0
Karoseria
Za mlode auto zeby ocenic, design niektorym pasuje a niektorym nie. Rzecz gustu, mi sie podoba.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznosc z przody i tylu, troche zaslania przedni lewy slupek ale jest to do ogarniecia przy odpowiednim ustawieniu fotela.
5,0
Ergonomia
Futurystyczny design, ale do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic i dziala fajnie jak juz sie nauczymy obslugi. Do kazdego nowego auta trzeba sie przyzwyczaic i sie jego nauczyc, wiec nie ma problemu. Rozmieszczenie wszystkiego jest jak byc powinno jak ktos chce miec cos innego niuz standardy w normalnych autach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sterowanie z centralnego panelu, mozna sie przyzwyczaic. Dobra wentylacja i grzanie foteli. Mozliwosc ustawien przed wyjazdem z aplikacji jest dodatkowym plusem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo przestrzeni z tylu i przodu pojazdu, obszerny bagaznik
5,0
Wyciszenie
Mozna normalnie rozmawiac w czasie jazdy bez podnoszenia glosu. Przy gwaltownym dodaniu gazu slychac pomruk silnika co jest oczekiwane przez kazdego kierowce. Jak ktos chce kompletna cisze to prosze sie na elektryka przesiasc. W trybie elektrycznym to auto jeeeeedzie i jezdzi cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mozna ladowac akumulator co wieczor i jezdzic tylko na napedzie elektrycznym w miescie do pracy i z pracy, lub poszalec na samym silniku spalinowym co zwiekszy koszty. Mozna uzywac doladowania akumulatora rownierz w trybie jazdy na silniku spalinowym co lekko zwieksza zuzycie paliwa. Jest kilka opcji jak oszczedzic na jezdzie tym autem, ale czy jest sent kupowac auto takiej mocy i na nim oszczedzac zamiast sie cieszyc z jazdy?
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez porownania do typowych marek BMW, AUDI MERCEDES, gdzie za kazdy detal placi sie krocie. Cena auta nie nalezy do niskich, ale w pelnym wyposazeniu jakie posiada cena konkurentow byla by podwojna. Cenowo wygrywa z w/w konkurentami co do wyposarzenia, mocy i osiagow.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nie moge powiedziec. Jedyny mankament to brak porozumienia z systemem multimedialnym, ktory po wgraniu jezyka Polskiego odpowiada w jezyku nie znanym. Lamana Angielsko-Polszczyzna, zdazylem juz sie zarazic i nauczyc mowic po ichniemu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 PureTech E-TENSE 300KM 221kW
[l/100km]