Szukaj

Ocena kierowcy - DS 7 Crossback E-Tense Facelifting

jedrek_ap, ponad rok temu
Silnik 1.6 PureTech E-TENSE 300KM 221kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
DS 7 Crossback E-Tense Facelifting 1.6 PureTech E-TENSE 300KM 221kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Design, komfort, cisza, moc, przyspieszenie jak dla mnie super, ale sa rozne gusta.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak porozumienia z systemem multimedialnym, ktory po wgraniu jezyka Polskiego odpowiada w jezyku nie znanym. Lamana Angielsko-Polszczyzna
4,0
Całokształt
Poprawic nalezy komunikacje z systemem multimedialnym. Na aktualizacje jezyka Polskiego w systemie multimedialnym czekam od kupna i nic sie z tym nie dzieje, dlatego odejmuje jedna gwiazdke z ogolnej oceny. Generalnie servis i obsluga w salonie na profesjonalnym poziomie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cicho, szybko i bez problemowo przy wyprzedzaniu. Kultura pracy silnika bardzo dobra.
5,0
Skrzynia biegów
Szybkie nie odczuwalne zmiany biegow, cicha praca
5,0
Układ jezdny
Sprawia sie dobrze, w komforcie dobrze pracuje sterowanie zawieszeniem
5,0
Karoseria
Za mlode auto zeby ocenic, design niektorym pasuje a niektorym nie. Rzecz gustu, mi sie podoba.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznosc z przody i tylu, troche zaslania przedni lewy slupek ale jest to do ogarniecia przy odpowiednim ustawieniu fotela.
5,0
Ergonomia
Futurystyczny design, ale do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic i dziala fajnie jak juz sie nauczymy obslugi. Do kazdego nowego auta trzeba sie przyzwyczaic i sie jego nauczyc, wiec nie ma problemu. Rozmieszczenie wszystkiego jest jak byc powinno jak ktos chce miec cos innego niuz standardy w normalnych autach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sterowanie z centralnego panelu, mozna sie przyzwyczaic. Dobra wentylacja i grzanie foteli. Mozliwosc ustawien przed wyjazdem z aplikacji jest dodatkowym plusem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo przestrzeni z tylu i przodu pojazdu, obszerny bagaznik
5,0
Wyciszenie
Mozna normalnie rozmawiac w czasie jazdy bez podnoszenia glosu. Przy gwaltownym dodaniu gazu slychac pomruk silnika co jest oczekiwane przez kazdego kierowce. Jak ktos chce kompletna cisze to prosze sie na elektryka przesiasc. W trybie elektrycznym to auto jeeeeedzie i jezdzi cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mozna ladowac akumulator co wieczor i jezdzic tylko na napedzie elektrycznym w miescie do pracy i z pracy, lub poszalec na samym silniku spalinowym co zwiekszy koszty. Mozna uzywac doladowania akumulatora rownierz w trybie jazdy na silniku spalinowym co lekko zwieksza zuzycie paliwa. Jest kilka opcji jak oszczedzic na jezdzie tym autem, ale czy jest sent kupowac auto takiej mocy i na nim oszczedzac zamiast sie cieszyc z jazdy?
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez porownania do typowych marek BMW, AUDI MERCEDES, gdzie za kazdy detal placi sie krocie. Cena auta nie nalezy do niskich, ale w pelnym wyposazeniu jakie posiada cena konkurentow byla by podwojna. Cenowo wygrywa z w/w konkurentami co do wyposarzenia, mocy i osiagow.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nie moge powiedziec. Jedyny mankament to brak porozumienia z systemem multimedialnym, ktory po wgraniu jezyka Polskiego odpowiada w jezyku nie znanym. Lamana Angielsko-Polszczyzna, zdazylem juz sie zarazic i nauczyc mowic po ichniemu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 PureTech E-TENSE 300KM 221kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
DS 7 Crossback E-Tense Facelifting