Fantastyczne auto, jeżeli szukasz ciszy, komfortu i odrobiny magii (oryginalnosci). Poziom wykonania wnętrza to absolutna czołówka, moim zdaniem tylko Lexus z popularnych marek premium (wiem jak to brzmi) może być postawiony w jednej linii z nowym DS4. Po 13 000 km wszystko działa pięknie, a wyposażenia jest naprawdę duzo, i o ile nie zacznie się nagle psuć to będzie mój nulubiony samochód z dotychczas użytkowanych.
Wrażenia
5,0
Silnik
Stosunek osiągów do spalania świetny. Silnik z dużym potencjałem do szybkiej jazdy, ale poskramia go raczej leniwa skrzynia i ogólny charakter auta. Na autostradzie nie brakuje mu pary, w jeździe miejskiej i podmiejskiej praktycznie nie słyszalny.
3,0
Skrzynia biegów
Rozleniwia. Przy spokojnej jeździe jej praca jest niezauważalna. Przy dynamiczniejszych próbach gubi się i marnuje potencjal silnika. Ładnie trzyma niskie obroty w długich trasach.
5,0
Układ jezdny
Mega komfort. Jeżeli tego szukasz w kompakcie nie będzie lepiej. W segmencie D też będzie ciężko.
4,0
Karoseria
Wyglada przepięknie. Lakier nie jest super wytrzymały.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Dla mnie super, wszystko czego potrzebuję.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca, jak w dużo większym aucie. Z tyłu jak to w kompakcie,
5,0
Wyciszenie
Absolutne mistrzostwo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis w citroenie. Nowe auto.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie ma nic lepszego w mojej opinii jeżeli szukasz komfortu I jakości wnętrza.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko działa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowe auto, 13000 km przebiegu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 PureTech 224KM 165kW
[l/100km]