Układ elektryczny
: elektronika zaawansowana, nigdy nie pojawiły się żadne błedy komputera
5,0
Całokształt
poza dolewaniem płynu do spryskiwaczy i wymiany oleju i filtrów nie było potrzeby otwierania maski przez 2 lata użytkowania
Wrażenia
5,0
Silnik
elastyczny, super ciągnie w kazdym zakresie obrotów, cichy, zimą przy -20 i braku garażu palił zawsze na dotyk (akumulator fabryczny=nie wymieniany)
5,0
Skrzynia biegów
płynna zmiana biegów, niemal niezauważalna, nigdy żadnych problemów
5,0
Układ jezdny
czuły i precyzyjny, pozwala czuć panowanie nad autem, bardzo skrętny przy manewrach na parkingu, jak na gabaryty auta
Komfort
5,0
Widoczność
szyba czołowa wielka (ja wszystko zresztą :)) do tyłu widac trochę gorzej, ale przy tych gabarytach auta to oczywiste, lusterka ok, widoczność b. dobra
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, bardzo dobrze pasuje podłokietnik;
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak zastrzeżań
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mozna się niemal szukac w tym aucie :)
5,0
Wyciszenie
silnik po rozgrzaniu niemal niesłyszalny w aucie,
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny części porównywalne z audi, vw itd...ale rocznikami o jakieś 4 lata starszymi !!! tak, że w sumie są tańsze niż europejczyków, wszysko dostępne bez problemu...o naprawach nie napiszę, bo nigdy nic mi się nie popsuło :), np. wymiana rozrządu nie droższa niż w A4
5,0
Stosunek jakość/cena
porównywalna jakość i roczniki europejskie w porównaniu ceny do jakości wypadają gorzej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nie szwankuje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 152KM 112kW
[l/100km]