Silnik
: Kultura pracy, precyzja wykonania, odgłos silnika przy kick down.
5,0
Całokształt
Auto ma wygląd auta 2x droższego - Łowca spojrzeń.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 2.4L 16V SOHC dość elastyczny, na biegu jałowym (N) człowiek się zastanawia czy w ogóle ma silnik - cicha praca silnika i dobrze dobrany układ wydechowy. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia - precyzja Mitsubishi(Silnik 4G64). Przy pełnym wykorzystaniu mocy, mamy wrażenia słuchowe iż pod maską jest większy silnik :)(powyżej 4000 obr/min)
5,0
Skrzynia biegów
Automat (bez AutoStick)- skrzynia (F4A42) tak samo jak silnik Mitsubishi. Dobrze dobrana zmiana biegów - bardzo delikatnie zmienia biegi. Wrażenie robi kick down.
5,0
Układ jezdny
Super kompromis między komfortem a sportem - nic dodać nic ująć.
Komfort
4,0
Widoczność
Auto liczy sobie 4.85m także manewry parkingowe nie należą do najłatwiejszych tym bardziej że to nadwozie coupe, które ma po prostu ładnie wyglądać i jest mało praktyczne. Duże lusterka z małymi szkiełkami - super stylistyka, mały kąt widzenia.
Mimo wszystko ocena dość wysoka - coupe - ten typ tak ma.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie ma być do tego pozycja: siedzi się nisko, tunel środkowy z podłokietnikiem w sam raz po rękę - wrażenie bolidu sportowego. Deska rozdzielcza opracowana wspólnie z Mitsubishi - identyczna jak w Eclipse z tego samego rocznika. Środek ładny, prosty i funkcjonalny - nie ma tysiąca bajerów i przesadnej elektroniki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajna klima i do tego tak samo wydajne ogrzewanie (byłem bardzo zaskoczony)- można się zagrzać zimą co rzadko się zdarza w większych autach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ilość miejsca jak na coupe jest bardzo duża siedzenia z przodu bardzo komfortowe nawet przy dłuższej jeździe. Auto komfortowe dla 4 osób. Wielkim zaskoczeniem jest pojemność bagażnika.
5,0
Wyciszenie
Rewelacja - podczas jazdy słychać tylko szum wiatru (szyby bez ramek) i szum opon. Postój w korku - gdyby nie obrotomierz i wskazanie że silnik chodzi, można zapomnieć że ma się silnik : a podczas jazdy kick down przypina o silniku :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2.4L 16V SOHC troszkę zobowiązuje ale i tak nie jest źle jak na takie auto. LATO: -Trasa 8,5L -Tryb mieszany 9L z klimą 10L -Miasto 13L ZIMA: -Trasa 9,5L -Tryb mieszany 10,5L -Miasto 14L. Ceny części w servisie przerażają bo to auto tylko na rynek USA - ale za to jest dużo zamienników w dobrej jakości (mechaniczne), które pasują od MITSUBISHI ECLIPSE z tego samego rocznika. Sama usługa w servisie cenowo do przyjęcia (wymiana oleju w skrzyni biegów - dynamiczna 170zł)
5,0
Stosunek jakość/cena
j.w.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Współpraca USA i Japonia. Precyzja i niezawodność.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek. Tylko zwykła eksploatacja.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 149KM 110kW
[l/100km]