Silnik doładowany fabrycznie. Z mojej strony zmieniona charakterystyka układu wydechowego (poleciał cały nowy 3 cale). Jak go odprężyłem to doszedł intercooler i filtr powietrza bezoporowy - zastosowałem stożek. Do tego jeszcze zawór upustowy został skierowany na zewnątrz auta - przez to bardzie go słychać ale i ciepłe powietrze nie wraca w dolot. NIC WIĘCEJ
4,0
Skrzynia biegów
Działa jak na rzie - szkoda że kończy się przy 210 km/h. Na autobahn`ie aż kusi aby pojechać a tu koniec .....
1,0
Układ jezdny
Zawieszenie stricto amerykańskie - czyli wszystko tłucze ale nie jest zużyte. Dopiero skutecznym jest wymiana całości na wersje europejską tzn amorki i sprężyny i wzmocnione elementy stabilizujące. Dopiero to robię ale już widzę różnicę (zmieniłem amorki i sprężyny)
Komfort
5,0
Widoczność
Brak zastrzeżeń. Mam cabrio :)
4,0
Ergonomia
Może być. Trochę tanio.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę strasznie paruje ale to chyba zasługa cabrio - mam klimę i parowanie mi nie straszne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczy
3,0
Wyciszenie
A co to ? :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mój silnik ma zaletę - kiedy nie korzystamy z dobrodziejst turbiny pali na mieście 9 l/100 km - na trasie nawet 7 potrafi. Jednak kiedy noga nam utknie w podłodze to nawet 25 to nie problem
5,0
Stosunek jakość/cena
Mi nie potrzeba więcej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie pilnuję olejów filtrów i tego co należy a nic się nie dzieje.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Hamulce - po prostu ich nie ma.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i Turbo 152KM 112kW
[l/100km]