Układ elektryczny
: Raz na 2 miesiące jest potrzeba wyłączenia i ponownego uruchomienia samochodu.
5,0
Całokształt
To najbardziej komfortowa ciężarówka w swojej klasie. Doskonale wyciszona, w wersji Limited wykończenie najlepszej klasy materiałami, wyposażenie kompletne.
Wrażenia
5,0
Silnik
400 KM ma co napędzać. Robi to bardzo dobrze, super elastyczność. Przy 100 km/h około 1900 obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Błyskawicznie potrafi zmienić z 8 nawet na 2 bieg, bardzo małe szarpnięcia.
4,0
Układ jezdny
Dobrze zainwestować w lepsze hamulce niż te seryjne, środek ciężkości znajduje się bardzo wysoko - trzeba o tym pamiętać.
5,0
Karoseria
Jaki baran jest każdy widzi
Komfort
3,0
Widoczność
Bez zestawu kamer 360 nie warto się pchać w wąskie uliczki, w słupku A mieści się samochód
5,0
Ergonomia
Lepiej się nie da zrobić samochodu. To jak wzorzec metra.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super, chłodzenie dobre.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w dużym wanie.
5,0
Wyciszenie
Do 50 jedzie jak elektryk, do 100 jak limuzyna, powyżej 140 poniżej średniej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Myślałem, że będzie drożej przykład: cały zestaw przód tył klocki + tarcze to 3000
4,0
Stosunek jakość/cena
W USA taniutko, w EU drożej, w PL przez akcyzę robi się bardzo drogo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Duperele wyszły: niedokręcony łącznik stabilizatora (naprawa 2 minuty), system audio do aktualizacji,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak i oby tak dalej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.7 HEMI 401KM 295kW
[l/100km]