Inne
: Układ jezdny jak w aucie osobowym , dobrze spisuje się nawet w ciasnych zakrętach
5,0
Całokształt
Auto oczywiście bardzo przestronne ale z zawieszeniem półciężarówki i należy to uwzględnić zwłaszcza przy " pustych " przebiegach ze znaczną prędkością . Na poprzecznych nierównościach powyżej 140 km/h trzeba przyzwyczaić się do zachowania samochodu . Po zdjęciu blokady prędkości , a raczej po przestawieniu jej na inny typ opon bo tak to się odbywa w Dodge RAM , można nawet 220 km/h pojechać ale na naprawdę równej drodze ( oczywiście autostrady bez ograniczeń czyli Niemcy ) . Bardzo dobra dynamika . Skrzynia biegów jak do tej pory bez zarzutów . Wyższe koszty paliwa rekompensuje brak usterek typowych dla silników Diesla .
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.7 V8 390KM 287kW
[l/100km]