Jeśli szukacie PICK-UP´a to to jest dobry wybór, auto znacznie lepsze pod każdym względem od HILUXA,NAVARA CZY L200, europejskie pikapy to namiastka tego co oferuje USA, ja swojego wykorzystuję w 100%, prowadzę firmę budowlaną/instalatorską, mam w nim wygodne biuro z blatem do pracy i masą schowków na dokumenty, gdy trzeba mogę przewozić ładunki w komfortowych warunkach, taplanie w błocie też mu nie przeszkadza, napęd 4x4 pomaga wydostać się z placu budowy w deszczowe dni.
Najbardziej uniwersalne auto jakie miałem, super użytkowe i super rodzinne/rekreacyjne. Do tego jest to jeden z tańszych samochodów użytkowych.
Dla mnie lepsza wydaje się tylko Tundra II generacji ( 2007> )
Absolutnie nie krytykuję FORDÓW serii F i GM SILVERADO, w serwisie polecano mi DODGE jako auto z dużo dostępnością części i bezproblemową współpracą z instalacją gazową.
Zachęcam wszystkich rzemieślników do zakupu tego typu auta
Wrażenia
4,0
Silnik
mocny,cichy, elastyczny, bardzo miły bulgot V8,
5,0
Skrzynia biegów
zmiana biegów nie wyczuwalna, dobrze zestopniowana, doskonale reaguje na przyśpieszenie
4,0
Układ jezdny
komfort resorowania znacznie lepiej niż w aucie dostawczym, ale mercedes to to nie jest, pewne zachowanie na zakrętach, mogłby być trochę lepsze hamulce, czuc drobne nierówności drogi, ale to jest tylko tani TRUCK i ma z tyłu resory. Gdy popada deszcz trzeba być bardzo uważnym bo nie obciążony tył łatwo chodzi na boki. UKŁAD 4X4 w mojej wersji tylko używam na budowie, ponieważ to prosty mechaniczny system nie posiada pośredniego mechanizmu różnicowego i nie wolno go uzywać na asfalcie.
Komfort
5,0
Widoczność
doskonała, bardzo szybko można przyzwyczaić się do gabarytów auta, i manewrowanie nie jest probleme, duże wygodne lusterka
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, duża ilość schowków, pomiędzy siedzeniami biuro, 3x gniazdka 12v, fotele elektryczne i tylna składa kanapa...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskonała klima chłodzi bardzo dobrze, generalnie auto ma tendencje do znacznego nagrzewania się gdy jest zamknięte. Ciepłe powietrze uzyskujemy po kilku minutach jazdy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca więcej niż dosyć, dla każdego, z tyłu też nie można nażekać, bardzo wygodnie szeroki podłokietnik, można wsiadać wgrubej kurtce zimowej i człowik nie czuje się skrępowany
5,0
Wyciszenie
tylko miły pomruk silnika nawet przy 140 km/h, żadnych szumów od układu zawieszenia ( mam opony na asfalt )
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do zakceptowania biorąc pod uwagę gabaryty auta, jeżdżę tylko po Trójmieście i spala mi 19-23 litrów gazu ( instalacja najnowszej generacji ), benzyny podobnie, w trasie jadąc do 110 km/h spalanie spada do 13,5 l/100km,. Co do części to narazie nic mi się nie zepsuło, przegląd w którym wymieniono wszystkie świece,klocki przód, filtr powietrza, filtr oleju + olej syntetyczny,+PRZEGLĄD AUTA ZAPŁACIŁEM 850ZŁ BRUTTO. DOSTĘP DO CZĘŚĆI BARDZO DOBRY
5,0
Stosunek jakość/cena
doskonały atoaunwk jakość/cena. W europie ani VW ani Mercedes ani Toyota ani żadna inna marka nie potrafi połączyć tylu uzytecznych cech i zapakować je w takie ładne nadwozie, w cenie 30 tyś $ !!! Oczywiście nie jest to wykonanie jakie znamy z Mercedesów, czy BMW ale za te pieniądze dostajemy naprawdę dużo.