4/5
Minus za mega biedne wersje ktore ujrzały swiatlo dzienne:
-brak filtra kabinowego
-brak regulacji foteli góra dół, przez co osoby z wzrostem mniej jak 175cm po prostu nie dosięgają nogami do pedałow i ciezko im sie wdusza sprzeglo ktore jest mega glebokie.
-doslownie pusta kierownica. Poza klaksonem żadnego przycisku.
(Oczywiscie to tylko najbiedniejsze wersje)
Wrażenia
3,0
Silnik
W moim egzemplarzu silnik co chwile chodzi inaczej, kultury pracy brak. Nie wspomne o halasie jaki emituje silnik wraz z wentylatorem ktory chodzi caly czas.
Regenerowalem wtryski piezoelektryczne (750zl sztuka 2021) przy przebiegu 200.000km
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Samochód na ramie, buja budą przy zakrętach. Jedzie sie jak busem.
5,0
Karoseria
Wyglad zewnetrzy petarda.
Komfort
4,0
Widoczność
Małe szybki, widać tyle ile trzeba, chociaz bez czujnikow parkowania mozna narobic krzywdy
5,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
2/5 gwiazdek z racji ze to pierwszy samochod w ktorym musialem wymienic nagrzewnice ktora jest piętą ahillesowa tych modeli. Nawiew nie grzał. Aby wymienic trzeba rozebrac pol samochodu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie tragiczne. O ile nie slychac opon tak silnik udaje conajmniej silnik o 2L pojemnosci większej ;)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nowy dwumas do 2.8 na rok 2021 - 2800zł
Sprzeglo z dociskiem kolo 1000
Nagrzewnica 250
Regeneracja wtrysku 750-1000zl
Spalanie w granicach 66zl/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy ze śniedziejącą masą, choinki na pulpicie. Alarm potrafi sam sie wlaczac - jesli usterka sie pojawia szukac czujnika zamkniecia maski i wstawic opornik.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 CRD 177KM 130kW
[l/100km]