Przeniesienie napędu
: Bardzo dobra synchronizacja skrzyni z silnikiem w automacie
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując moje Nitro (2.8 CRD 4x4) wiedziałem, że lubi "wypić" :). Tak też było - średnio 13.3L/100km. Kupiłem to auto, bo po prostu mi się podooba. Poczyniłem 2 proste zabiegi, jesli chodzi o silnik: zainstalowałem magnetyzer Maksor i mój Dodge "podkręcony" został na hamowni do 185KM (bez chipowania!). I teraz najlepsze: Autostrada ze średnią 130km'h - 9,2 L/100 Po "podkręceniu" efekt był natychmiastowy. Najbardziej zaskoczony jestem efektem dynamiki auta. Ze zmierzonych na hamowni 385Nm mechanik ożywił motor do 530Nm !. Auto nie jest zarżnięte, ale po nadepnięci pedału gazu auto wyraźnie odchodzi. Jest bardzo ciężki jak na swoje gabaryty, więc trudno oczekiwać cudów. Zmierzony czas 0-100km/h 6,7 sek. Pozdrawiam szurniętych posiadaczy tego autka.