Silnik
: dynamika sadzilem ze tego typu samochody to żólwie na drodze .
4,0
Całokształt
Auto jest lepsze niż myślałem przed zakupem. Jeździ się przyjemnie
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na wielkość i cięzar samochodu to przyspieszenie ma doskonale. Niestety mam wersje z skrzynią manualną wiec troche trzeba mieszać lewarkiem by uzyskiwać to przyspieszenie. Minusem jest jednak halas .
3,0
Skrzynia biegów
Mam manualną jak już wspomnialem - Daje średnią ocenę za pracę skrzyni tzn.ciężkość w operowaniu lewarkiem przy zmianie biegów. Jednym palcem tego nie da się zrobić.
5,0
Układ jezdny
jest ok. nie mam zastrzeżen
Komfort
5,0
Widoczność
dzięki czujnikom do parkowania oraz za durze lusterka . jak przesiadam sie do Hondy to mam wrażenie że nic nie widzę do tyłu. A wczesniej wydawalo mi sie ze jest ok. :)
3,0
Ergonomia
- słabe trzymanie boczne foteli .
- utrudniony dostęp do awaryjnych potrzebne kiedy chcemy komus podziękować .
- Ogólnie to słabe te siedziska. Aczkolwiek trzeba pamietać, że jednak sportowym autem to nie jest, ale jak na traktor są doskonale :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
test zimowy przeszedl ok. zobaczymy jak klima sprawdzi sie latem. Ale juz teraz wiem że brak mi automatycznej przyzwyczajenie robi swoje .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
głośno ale to diesel
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 13 l. na autostradzie mozliwe ze byloby mniej ale niechce mi sie sprawdzać i redukować prędkośc
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dopiero 4000km wiec co mogloby się zepsuć.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tak jak wyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 CRD 177KM 130kW
[l/100km]