Kupiłem autko za dobre pieniążki więc nie narzekam, eksploatacja nie jest zbyt droga, cześci i filtry itp.ceny w normie. Ogólnie autko jest ok. Dobre parametry przy niskiej cenie.Jestem zadowolony dobrze mi się nim jeździ.Pewnie większość i tak uważa, że najlepszy jest stary golf ale to jest ich zdanie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ja przejechałem tym autem ok.120 tyś. i nie narzekam.
4,0
Skrzynia biegów
Mam manualną ,zero usterek.Na mój gust i styl jazdy, to manualna jest O.K.
3,0
Układ jezdny
Przód O.K.Na moje "120 tyś."TYLKO REGENERACJA KOŃCÓWEK.Tył za miękki
Komfort
4,0
Widoczność
Inni to już opisali,tył słabo,przódO.K.Boki O.K.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.Brak kieszeni w drzwiach.No i ten śmieszny przełącznik świateł,jak w starym " Oplu"
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mogę narzekać.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja jestem niski,więc O.K.Wyżsi i szersi mają kłopot nawet z przodu.
4,0
Wyciszenie
Do 130 na godzinę O.K.Powyżej zaczyna szumieć (to dziwne)tylko przód prawa strona.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dałem 5 i już wyjaśniam dlaczego.9l miasto,6 z hakiem trasa to osiągi dla 2litrowego motoru super.Tylko jest jedno ale,mam tzw."GOLCA" i motor nie jest obciążony klimą i wspomaganiem.
4,0
Stosunek jakość/cena
j.w
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam "golca" więc nie ma większych problemów, nawet szyby są na korby więc nie ma sie co zepsuć
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było poważnych usterek poza tym ,że go rozbiłem i wymieniałem maskę i prawy błotnik. Po 130 tyś padła sonda na kolektorze wydechowym ale chyba miała prawo . Dopasowałem urzywaną z 2.0l japońca.Najlepszy jest tłumik zaczoł burczeć dopiero po 140 tyś