Szukaj

Ocena kierowcy - Dodge Journey

gtiautohandel, 15 lat temu
Silnik 2.0 CRD 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dodge Journey 2.0 CRD 140KM 103kW od 2008 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : duże i cięzkie auto a do tego bardoz ładne (złoty metalic),komfortowe jak na swoje gabaryty ,łatwe w prowadzeniu ,super wyposażony ,extra automat .
4,0
Całokształt
ponieważ nie ma auta idealnego a szukając auta do firmy gdzie braliśmy pod uwagę komfort ,ładowność ,wielkość bagażnika i schowków oraz dodatki w cenie seryjnego auta za takie pieniążki nie ma nic lepszego,w tej cenie możemy kupić każde wypasione po brzegi kombi nawet superb ale żadnego nowego suwa jak q7 ,ml,land cruiser,u konkurencji bo wszystkie są droższe o 40000-50000 zł wiec jeżeli mam do wyboru jeździć nowym passatem czy awensis lub skodą to wole jeździć tym czołgiem ,nie muszę martwić się czy go ukradną z parkingu pod kinem ,każdy bagaz sie zmieści ,wjadę na każdy krawężnik i na leśne drogi,żadna dziura nie straszna i prowadzi się go jak osobówkę ,mase dodatków których próżno szukać u konkurencji choćby latarka w bagazniku czy twardy dysk do zgrywania zdjęc ,filmów mp3,to czego chcieć więcej ? jedyny minus to zbyt słabe światła jak dla mnie ,wymieniałem żarówki na osram najmocniejsze jakie są i dalej nie jest tak jak w/g mnie powinny świecić te duże reflektory ,a wymiana żarówki to koszmar w lewej lampie,lampy na oryginalnych philipsach świecą jak w starym maluchu,a przy deszczu to koszmar jechać tym autem z takim oświetleniem. więc lepiej zawczasu po zakupie auta wymienić żarówki już w serwisie przed odbiorem aby nie męczyć się później w domu .
Wrażenia
3,0
Silnik
posiadam wersję 2.0CRD SXT I silnik to najsłabsza strona tego auta ,starej generacji,awaryjny i głośny silnik volkswagena na pompowtryskiwaczach SIEMENS(sztuka 2,5tys złotych),silnik w samym vw to była już porażka a tutaj po małych przeróbkach pali w zimie jak stara sieczkarnia,jeździłem setkami aut ponieważ zajmowałem się handlem samochodami ,ale tak jak pali ten silnik w zimie przy -20 to jest żenada,mam w firmie jeszcze nowego fiata scudo i ten przy -30 pali bez problemu i od razu na wszystkie cylindry a ten vw zaczyna od pierwszego i po chwili kończy na 4 i jak zaskakuje to po prostu jest nie do przyjęcia ,w serwisie powiedzieli ze ten model tak ma. silnik na zimno jest głośny ,dopiero jak się nagrzeje zaczyna normalnie pracować i WTEDY DOPIERO nieźle sobie radzi z tym kolosem ,140 koni gonią prawie 1900 kg auto i dają w pełni rade ,nie ma problemu z wyprzedzaniem a autostrada to sama przyjemność no nie licząc spalania które przy 160-170km/h osiąga 10 litów .reasumując dodge wybrał chyba najgorzej jak mógł z gamy silników dostępnych w europie ale aby cenowo był on konkurencyjny wybrali najtańszy i najgorszy silnik jaki był dostępny,szkoda że nie wsadzili np fiatoskiego multijeta 140 konnego ,na 100% byłoby bardziej żwawy no ale czy dopasowali by do niego automatyczną skrzynie biegów? może właśnie to zadecydowało o wyborze VW.
5,0
Skrzynia biegów
i tu paradoksalnie do silnika mamy cud techniki ,skrzynia dwusprzegłowa ,fantastycznie zmienia biegi i redukuje nie tracąc mocy ,poprzednio jeździłem mercedesem e klasse z 2000 roku ,którego użytkowałem ponad 6 lat i tam również był automat ale nie chodził tak dobrze jak w tym dodgu,zresztą ciężko je porównać ale jeżeli weźmiemy pod uwagę tylko szarpnięcia przy zmianie lub redukowaniu biegów to w/g mnie dodge wypada lepiej ,tylko ciekawe jak długo pojeździ bo mercedes skończył sie po 250000 km . .w tym aucie nie mogli trafić z niczym lepszym a w połączeniu z fantastycznym tempomatem jazda staje się czysta przyjemnością .BRAVO ZA WYBÓR
4,0
Układ jezdny
AUTKO prowadzi się łatwiej niż niejedną osobówkę zwłaszcza że tym autem przeważnie jeździ moja żona i przesiadła sie z malutkiego peugota 106 na tego wielkoluda i nie ma żadnych problemów z jazdą ,jedynie co utrudnia to słupki ,,trzeba sie troche wychylić czasami,parkowanie przodem ponieważ z tyłu mam kamere cofania i tu parkuje sie bajecznie . samo zawieszenie jest komfortowe w porównaniu z niemcami które są sztywne i trzepią na każdej nierówności ,tu możemy pozwolić sobie na szybką jazde po polskich dziurawych drogach bez żadnych stuków czy odgłosów, autko potrafi popłynąć co jest duża zaletą podczas jazdy na autostradzie, JAZDA NIM PO POLSKICH DZIURACH TO SAMA PRZYJEMNOŚĆ I W TEJ KLASIE I ZA TE PIENIĄDZE NIE MA CHYBA NIC Z TAKIM ZAWIESZENIEM .
Komfort
5,0
Widoczność
NIE MA PROBLEMÓW Z WIDOCZNOŚCIĄ i Z COFANIEM ZWŁASZCZA Z KAMERĄ COFANIA ,czasami na zakręcie należy wychylić sie za słupka ale to normalne w suwach ,szyby atermiczne ,wiec autko nie nagrzewa się mocno w środku . przyciemniane szyby z tyłu dają super efekt i to że nie widać co wieziemy ,natomiast my widzimy dobrze wszytko od środka .
5,0
Ergonomia
właśnie ta ergonomia i przestrzeń zadecydowały o zakupie tego autka ,masę schowków ,lodówka na 2 piwka z przodu i schowki termiczne na zgrzewkę piwa z tyłu ,prosty sposób składania foteli ,duży bagażnik,otwierane tylne drzwi pod katem 90 stopni a do tego super muza z 30gb twardym dyskiem i 7\" monitorem lcd z wejściem na usb i z dvd ,gdzie można w tej cenie znaleźć u innych coś takiego ?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
również pełen komfort i super KLIMATRONIC 3 strefowy z regulacja nadmuchu na tylnych fotelach ,prosta w obsłudze ,wystarczy wcisnąć synchro i automat i każdy może sobie wybrać dowolną temperaturę i po sprawie.NIE PARUJĄ SZYBY JAK W NIEKTÓRYCH AUTACH PRZY KLMATRONICU w deszczową pogodę ,podczas jazdy nadmuch praktycznie nie zauważalny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na takie gabaryty przestrzeni jest mnóstwo pod warunkiem że nie mamy wiecej wzrostu niz 175 ,dla mojej żony to ideał ,natomiast dla mnie 183cm troche ciasnawo robi się z tyłu jak odsunę fotel i najgorsze to zbyt krótkie fotele ,to wada tych dużych aut że robią te fotele dla karłów,mimo elektronicznej 6 stOponiowej regulacji fotela kierowcy nie ma pozycji aby po dłuższej jeździe nie cierpły nam nogi ,ale jest sposób na to ,wystarczy opanować jazdę z doskonałym tempomatem i wówczas nawet nie musimy używać pedałów a wtedy nóżki odpoczywają jak na kanapie w domu i jazda staję sie przyjemna i nóżki nie bolą no ale powinno byc od razu dobrze bez wyjść awaryjnych ,gdyby nie krótki fotel byłaby 5
4,0
Wyciszenie
tu mamy 2 opinie na zimnym silniku nie do przyjęcia ,dobrze że nagrzewa sie bardzo szybko i na ciepłym już o niebo lepiej i przy dobrym paliwie nie słychać silnika ani opon ,tylko szum wiatru ,przy 160km/h można swobodnie rozmawiać bez podnoszenia głosu, nie ma jakiś szumów od lusterek,czy z pod maski,a ciśnienie w kabinie i dobre wyciszenie powoduje że spokojnie możemy przejechać 1000 km i wysiąść z tego autka bez zmęczenia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duże autko ,trochę mało koni więc spalanie w broszurach producenta możemy wsadzić między bajki,prawda jest taka że autko w mieście spali 8-9 litrów ,na trasie jeżeli nie przekroczymy 140 km około 8 litrów ,autostrada 160-170km/h pali 10 litrów ,jazda do 90 km/h spowoduje spalanie około 7-8 litra ,tak wiec pali jak mój bus ale busem schodzę czasami na trasie poniżej 7 litrów a tu mi sie jeszcze nie udało .
4,0
Stosunek jakość/cena
tu również mam podzielone zdanie dlatego że wchodząc do salonu model tegoroczny w wersji SXT+lcd i kilka dodatków to cena 147000 i tej ceny autko nie jest warte ,ale przy wyprzedaży rocznika kiedy cena spada o 30000 zł wówczas mając do wyboru zwykłe kombi to cena jest jak najbardziej adekwatna do auta i myśle że gdyby te autka kosztowały cały czas w cenie około 100000 netto z takimi dodatkami to sprzedaż ich w Polsce była by o wiele większa,zresztą co widac było przy wyprzedaży rocznika 2009 że wszystkie autka w wypasionej wersji zostały sprzedane,zostały golasy w dziwnych kolorach lub wersja RT która kompletnie nie nadaje sie na polskie drogi z 19 \"kołami i brzydką skorzaną tapicerką w środku .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po odbiorze z salonu rozsypał sie akumulator ,wymienili na nowy i na razie autko pali ,zbyt mało przejechałem aby cos sie zdarzyło ,wrócę do opinii jak się coś wydarzy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po odbiorze z salonu rozsypał sie akumulator ,wymienili na nowy i na razie autko pali ,zbyt mało przejechałem aby cos sie zdarzyło ,wrócę do opinii jak się coś wydarzy

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRD 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Dodge Journey 2.0 CRD 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Dodge Journey

Cenimy Twoją prywatność

Autocentrum.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.