Auto duże, bezpieczne,ekonomicznei dynamiczne-TDI
Przekonałem się do amerykana, ale jak zamontowali diesla. Szkoda, że tylko jedna ośka jest napędzana, ale moze kiedyś dołążą napęd 4x4, jest tylko z benzyną 3,5 l.
Wrażenia
5,0
Silnik
super, po optymalizacji pakietu OC.T dla silnika i skrzyni w salonie Dodga ok 170 kM i 360 Nm. Jeździ doskonale, choć przed też nie było źle.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowy dwusprzęgłowy automat/działa jak DSG
5,0
Układ jezdny
I komfortowo, a zarazem sprężyście i można dość szybko pkonywać zakręty, a waży 2 tony
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu ok, tył długi i szeroki, ale jest kam. cofania.
5,0
Ergonomia
Dla mnie bardzo dobrze, a jeździłem poprzednio Volvo, więc mam porównanie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3-strefowa klimatyzacja, każdy rząd siedzeń ma regulację,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca, może tylko w trzecim rzędzie, ale dzieci spoko.
4,0
Wyciszenie
Nieźle jak na TDI z pompowtryskami, jechałem dotąd 170 i było ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa - 8, Miasto - 10, a nie mam lekkiej nogi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma o czym mówić, opłaca się.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak uwag. 20 tyś i wszystko ok
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak uwag
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRD 140KM 103kW
[l/100km]