Jeśli chcecie jeździć z maksymalną prędkością/np.gdzieś na autostradzie jedziecie na maxa przez parę godzin to radzę wstawić dodatkową chłodnice, mówili mi o tym wszyscy mechanicy,którzy znają ten model.W przeciwnym razie albo spalicie olej albo skrzynię biegów /niestety samochód nie jest zbyt drogi ale amerykański marketing okroił ten model ze wszystkiego co się dało, poza tym jest to związane z tym że skrzynia jest 4 biegowa/Ja wstawiłem małą chłodnicę od jeepa za 400zł i wszystko jest ok. Podobno w modelach z silnikami 3.3 i 3,5 już nie ma tego błędu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zegareczek
5,0
Skrzynia biegów
Świetna
4,0
Układ jezdny
Nie jest to auto sportowe.Po prostu amerykańska limuzyna.Jeśli ktoś chce poszaleć to ten samochód nie jest do tego.W tym samochodzie jadąc powoli głównymi ulicami miasta dajemy się podziwiać gapiom.UWAGA w tym modelu są za małe tylne tarcze hamulcowe. Gwałtowne hamowanie z maksymalnych prędkości zwłaszcza gdy tarcze już się przegrzeją nie należy do przyjemnych, oczywiście mam na myśli naprawdę ekstremalne sytuacje, w nomalnej jeździe wszystko jest ok.Nie wiem jak jest w modelach 3.3 i 3.5
Komfort
5,0
Widoczność
Trudno o lepszą.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeździ ze mną dużo znajomych-wszyscy są pod wrażeniem.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 160km/h szumią dosyć głośno lusterka.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem jak jest z benzyną,bo po zakupie założyłem gaz. Gaz na autostradzie 11l/100km przy równej jaździe 130km/h, i 15-16l w mieście.
5,0
Stosunek jakość/cena
Chcesz mieć piękny samochód i cieszyć się każdym dniem za stosunkowo małe pieniądze-polecam.Prawdopodobnie niemieckie samochody /oczywiście podobnej klasy/ są jednak doskonalsze ale ich design typu "kwadratisze,praktisze - gut " zupełnie do mnie nie przemawia. Intrepid jest poprostu PIĘKNY.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zrobiłem przez rok przeszło 30tys.km i tylko zmieniam olej i filtry.Znajomy ze Stanów, który świetnie zna ten model /chodzi o silnik 2,7/ radzi zmieniać olej nawet nieco częściej niż co 10tys.km.Związane jest to z tym iż w tym modelu jest zbyt mała średnica kanałów dolotowych oleju.Nie dotyczy to modeli z silnikami 3,3 i 3,5.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 i V6 24V SE 203KM 149kW
[l/100km]