Szukaj

Ocena kierowcy - Dodge Durango III

Zadowolony z Dodga, 6 lat temu
Silnik 5.7 V8 364KM 268kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 89 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dodge Durango III 5.7 V8 364KM 268kW od 2011 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny : Automatyka wszystkiego: Inteligentne światła, które same włączają długie, średnie lub krótkie (tak są 3 rodzaje mocy w trybie automat) komfort jazdy bezcenny, wielkość auta i jego pojemność, bardzo dobry skręt, nagłośnienie i integracja z tel, ilość podłączeń pod tel komórkowe (naliczyłem 7)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : muszą dopracować tempomat, czasami włączając ponownie daną prędkość potrafi nagle przyspieszyć mimo, że do wybranego celu jest bardzo mała różnica.
5,0
Całokształt
Świetne auto, rodzinne, dla singla, na imprezy ze znajomymi i ogólnie rewelka. Serwis w Jeep Polska, bo to grupa Chrysler. Dostępność części nie najgorsza tylko co tu zamawiać jak nic się nie psuje :) Miny kierowców na trasie lub parkingu bezcenne, co chwila ktoś zaczepia, aby zapytać o auto :) Idealne rozwiązanie dla indywidualistów. Co do spalania, jeżdżę bardzo szybko i dynamicznie: miasto do 25l trasa do 17l średnio 19l minimalnie nawet 13l ale to przy 110km/h To auto nie jest przystosowane do wolnej jazdy :) Naciskasz gaz i wgniata w siedzenie, dosłownie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wszystko w jak najlepszym poziomie, brzmienie silnika przy przyspieszeniu nieocenione
5,0
Skrzynia biegów
8 biegowa skrzynia biegów naprawdę chodzi rewelacyjnie, nie czuć żadnych szarpnięć nie czuć nawet przełączania.
5,0
Układ jezdny
Jest dobrze, chociaż trochę żałuje, że jednak nie kupiłem napędu na 4
Komfort
5,0
Widoczność
Wcześniej do luksusu przyzwyczaiła mnie Lancia Thema i tylko to auto może jej dorównać
4,0
Ergonomia
kilka przycisków przy kierownicy zrobił bym inaczej i głębiej czasami zdarza się, przy szybkim obracaniu naciśnięcie wybierania głosowego :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń, najbardziej podoba mi sie opcja automatycznego włączania podgrzewania foteli i kierownicy jak temperatura spadnie poniżej 3 stopni :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam wersję limitowaną czyli 6 osobowe, jednak dzięki temu pasażerowie siedzący z tyłu maja podgrzewane i regulowane siedzenia oraz oparcia.
5,0
Wyciszenie
zarówno przy szybkiej jeździe jak i w korkach cisza jak na pustkowiu, jak depniesz słychac przyjemny warkot tego potwora z przodu co ma 5,7 L :P
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No wiadomo chciałbym, aby palił 2l/100km :) Wiedziałem co kupuję i ile to pali, przy dobrym gazie koszty są śmiesznie niskie za komfort użytkowania tego 2,5 tonowego monstrum, a komfort jazdy jest bezcenny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem bardzo dobrze, jedynie brakuje mi tempomatu z aktywnym hamowaniem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie żadnych, przez 3 miechy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 V8 364KM 268kW [l/100km]

Średnie zużycie
17,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
23,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Dodge Durango III 5.7 V8 364KM 268kW
Średni koszt przejechania 100 km
71,00 zł
15,2
l/100km
21,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Dodge Durango III