Szukaj

Ocena kierowcy - Dodge Durango II

Marcin, 4 lata temu
Silnik 5.7 i V8 350KM 257kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dodge Durango II 5.7 i V8 350KM 257kW 2004-2009 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Nic mnie nie zaskoczyło. Wiedziałem co kupuję.
5,0
Całokształt
Wspaniały samochód, wygodny i bezpieczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ameryka Panie ;-) Oceniać ten silnik to jak silić się na krytyczne uwagi na temat urody Miss World :-) 5,7 Hemi Magnum-poezja, moc, brzmienie, kultura pracy,...
5,0
Skrzynia biegów
W mieście super, trasa normalnie: tempomat i spokojna jazda, a jeżeli jest potrzeba redukcji, trwa to chwilę. Może sekunda, dwie, ale później następuje przyspieszenie rekompensujące chwilową zwłokę :-) Wajcha w kierownicy :-) :-):-)
5,0
Układ jezdny
Tylny napęd w połączeniu z dużą mocą i masą tego auta wymagają rozwagi od kierowcy.
5,0
Karoseria
Moim zdaniem jest to bardzo ładny samochód. Mieści się na każdym parkingu, w piętrowych galeriach handlowych też.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Siedzi się wysoko. Auto jest zgrabne. Parkowanie w mieście nie jest problemem, tylny napęd ułatwia precyzyjne manewry ("luźna" przednia oś). Lusterka wystarczające, czujniki w tylnym zderzaku pomagają, ale trzeba być uważnym ;-) Ruszanie z pierwszej linii wymaga pochylenia się (ale mam blisko 2 m wzrostu) lub obserwowania auta obok.
5,0
Ergonomia
To jest duże i wygodne auto. 7 osobowe, z miejscem na bagaż (można złożyć tylne rzędy i otrzymamy prawie płaską i dość długą przestrzeń). Każdy dopasuje się z fotelem i kierownicą (moja żona jeździ nim a jest niższa o ok. 40 cm). Fotele wygodne, obsługa intuicyjna (przełącznik tylnej wycieraczki w panelu środkowym), Obsługa tempomatu i radia z kierownicy, porządne schowki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa i schładza. Szyby po chwili są odparowane. Wentylacja i ogrzewanie tak jest zaprogramowane, że kierowca może zapomnieć o kontroli.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1.Rodzina, pies, bagaże: bez ograniczeń. 2.Czterech duuużych i ciężkich mężczyzn: pełen komfort.
5,0
Wyciszenie
Można: -prowadzić ciche rozmowy -słuchać głośno muzyki -wyłączyć audio i zasnąć Pasażer/-owie :-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis i części w normalnej cenie (oczywiście trzeba mieć normalnego, sprawdzonego mechanika). Spalanie 20-21 litrów LPG w mieście, w trasie 15-17 (120-130 km/h). Ubezpieczenie jak każde auto powyżej 2 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Normalne rzeczy: żarówka, czujnik oleju.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zepsuła się przepustnica. Auto straciło obroty (tak to się objawia), ale po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika błąd sam się skasował i mogłem spokojnie dojechać do domu. Koszt nowej i wymiany niewielki.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 i V8 350KM 257kW [l/100km]

Średnie zużycie
18,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
18,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
22,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
15,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dodge Durango II