Szukaj

Ocena kierowcy - Dodge Durango II

Artur , 16 lat temu
Silnik 5.7 i V8 350KM 257kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Dodge Durango II 5.7 i V8 350KM 257kW 2004-2009 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Niezwykle dynamiczny.Przystosowany do słabej jakości paliw amerykańskich na naszej "95"dostaje sporo dodatkowych koników.Jest w stanie od 0-100 rozpędzić się w około 5 s !! Oczywiście nie jest to auto sportowe więc i prowadzenie inne.Stały,elektronicznie rozdzielany napęd daje sporozadowolenia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : 45000km gumy stabilizatora
5,0
Całokształt
Auto terenowe ,bardzo dobrze jadące po szosie,dynamiczne.Wygodnie jedzie 7 osób.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super.5,7Hemi
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze na szosie jak i w terenie.
5,0
Układ jezdny
Zero problemów.
Komfort
4,0
Widoczność
Trzeba przyzwyczaić się do dość szerokich boków.Wszechstronna regulacja siedziska ułatwia.
5,0
Ergonomia
Wszystko pow ręką;intuicyjnie znajdujemy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Elektroniczna klina; wiele możliwości.Podział strefowy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duża. Reg.el.fotela w 3 kier. reg. el. wysokości pedałów.
5,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
lpg: min.:13 max.:23-dynamiczna w mieście max.:20-non stop 180km/h autostrada 24l-jazda z lawetą +2,5t auto przez górki Jakuszyc. etylina 95 niżej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze może być mniejsza cena i jeszcze więcej dodatków.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 5.7 i V8 350KM 257kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
17,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
21,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dodge Durango II