Zawieszenie
: Jedzie po wszystkim - doskonały na polskie drogi.
4,0
Całokształt
Wielki, wygodny, dynamiczny i bardzo ładny samochód. Budzi respekt na drodze. Spalanie 20l LPG to mniej więcej tyle co 9l benzyny - można powiedzieć że to oszczędny samochód :). Mi zależało na samochodzie który wielki bagażnik i pięć miejsc siedzących. Durango po złożeniu trzeciego rzędu siedzeń ma gdzież ok. 1m3 przestrzeni bagażowej. Jak dla mnie rewelacja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Od 2008 roku w Durango montowany jest całkowicie nowy silnik Corsair o mocy 303KM. Silnik pracuje bardzo ładnie i samochód mimo ponad 2ton wagi ma całkiem niezłe przyspieszenie.
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag. Po prostu działa.
4,0
Układ jezdny
Przydało by się wspomaganie zależne od prędkości. Kierownica chodzi tak lekko jak w zabawce. Przy dużych prędkościach na zakrętach brakuje wyczucia. Niesamowite wrażenie robi jazda w ciężkich warunkach - głęboki piach, strome podjazdy, krawężniki czy dziury w drodze nie robią na tym samochodzie żadnego wrażenia.
Komfort
5,0
Widoczność
Zaskakująco dobra jak na samochód o rozmiarach małego autobusu.
4,0
Ergonomia
Generalnie OK, ale mam problem z dopasowaniem fotela (jestem wysoki).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przydałaby się automatyczna klima.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet w trzecim rzędzie siedzeń da się w miarę wygodnie siedzieć (oczywiście nie tak jak w pierwszym czy drugim).
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
300 koni, dwie tony musi coś wypić. Co do napraw to nie wiem - jeszcze nic się nie zepsuło.
Spalanie podaję dla LPG - na benzynie nie sprawdzałem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Używane można kupić za bardzo rozsądne pieniądze. Nowych w PL nie ma, więc trudno coś powiedzić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nic się nie popsuło.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze nic się nie popsuło.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.7 i V8 238KM 175kW
[l/100km]