Kowalski jechal \"bez powodu\" nie dlatego, ze byl przeciwko policji, systemowi, bla bla bla... Nie! Wsiadl i jechal bo TO BYL CHALLENGER! Jak jedziesz to nic sie nie liczy.
Wrażenia
5,0
Silnik
392 hemi - 6,4 litra
5,0
Skrzynia biegów
automat rewelacyjnie szybko zmienia biegi. dodatkowa zaleta jest zdalny start auta (pilotem)
5,0
Układ jezdny
tylne kola bardzo sie slizgaja przy fabrycznych oponach. wymaga przyzwyczajenia albo lekkiej nogi. TC wlacza sie po sekundzie a po sekundzie przy 470 koniach jestes juz na drzewie... jaguar aktywuje TC po milisekundach przy tych koniach (XF supercharged)...
Komfort
5,0
Widoczność
auto uzywane w UK wiec widocznosc dosc slaba ze wzgledu na kierownice po zlej stronie.
5,0
Ergonomia
bardzo wygodne duze drzwi, latwe wsiadanie, zmniejszona kierownica z modelu 2011 zapewnia latwe sterowanie autem. dostep do funkcji infotainment z kierownicy - latwe i bezpieczne rozwiazanie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
perfekcyjne. siedzenia sa gorace po minucie. AC dziala zgodnie z oczekiwaniem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
marzenie. nic dodac nic ujac.
5,0
Wyciszenie
mimo ogromnego silnika auto jest zupelnie ciche w srodku. praktycznie limuzyna. jazda bardzo podobna do jaguara XF supercharged.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
a kogo to obchodzi? ale serio! kogo?
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak sie tym przejmujesz to ustawiaj sie w kolejce po mustanga lub camaro - sorry for you...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
faktycznie porsche to to nie jest...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wada fabryczna modulu zaplonu/rozpoznawania pilota...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 6.1 V8 HEMI 431KM 317kW
[l/100km]