Poza pierdołami które można wybaczyć bardzo fajne auto, kocha się je za klimat a nie za durnowate klamki we wnętrzu czy zero widoczności do tyłu. To jest Challenger a nie Skoda żeby szukać ergonomii.
Wrażenia
4,0
Silnik
3.6 V6 idealny pod cruise'ing lub trasy, nie jest to rakieta do weekendowego świrowania, ale fajnie mruczy, jest niezawodna i do 140km/h pali ok
5,0
Skrzynia biegów
8 biegów ZF sztos
5,0
Układ jezdny
Czuć że to Mercedes podwozie i zawieszenie, precyzyjne, nie ma starego mitu że Amerykaniec nie skręca. Ja mam SXT plus więc zawieszenie Bilstein, trochę za twarde jak na Polskę, precyzyjne ale podskakuje na dziurach.
5,0
Karoseria
Dzieło sztuki, jakieś drobiazgi typu spasowanie może nie idealne ale genialne auto, przyciąga wzrok
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobrze, poza twardym zawieszeniem jest git, z przodu jak w limuzynie, z tyłu znośnie jak kierowca nie leży
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Uszczelki szyb bocznych z przodu świszczą
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 V6 254KM 187kW
[l/100km]