1/ silnik 3.300 v6 jakos nie ma 180 lub 182 k/m (KTOS MYLI Z 3800)tylko 156 k/m nie wiem kto snuje takie rekordy ???? 2/ jesli chodzi o transmisje jak to ktos tu napisal z usa to jakis LAIK bo wystarczy zakukac w kniszke serwisowa i tam jest jak byk a mialem pare dodge zarowno nowe w stanach jak i po pomykaniach przez ??kogos ??? panowie 50 tys. mil WYMIENIAMY OLEJ I MYSLE JESLI KTOS NIE GONI TO 150 TYSIAKOW DOBUJA. PODSTAWA W AMERYKANCACH TO WYMIANY OLEJOW I TO W TRANSMISJI JAK I SILNIK TRZEBA O TO CHOLERNIE DBAC!!!!!NO I OCZYWISCIE FILTRY TYMBARDZIEJ ZE FILTRY AMERYKANSKIE TO LIPA SAM PLECAM WEGLOWE .JESLI TRANSMISJA SZARPIE PRZY WOLNEJ JEZDZIE - A PRZY OSTREJ NIE CZUC ZMIANY TO WIADOMO POMPY DAJA ZAMALO CISNINIENIA I W PEWNYM MOMECIE ODCZOWAMY PUKANIE TRZEBA WYMIENIC FILRT Z OLEJEM OCZYWISCIE. WYMIANA W SERWISIE (TRANSMISIA)OLEJU Z FILTREM TO smiech 500 PLN. Z WATEM CZAS WYMIANY PARE GODZIN ALE CHYBA SIE OPLACA NIZ ZAORANIE SKRZYNKI POZDRO . KONTAKT TO RAM15004X4@POCZTA.FM TEL. 513-270-201 JESLI MACIE PYTANKO
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
50 TYS. MIL KONCOWKI WACHACZY KONIECZNOSC JAK NIE WYMIENISZ TO BEDZIE STUKAC I UCHO DRAZNIC CENA SMIESZNA W SERWISIE PEWNIE DWA RAZY JAK U KOWALA SAM ZMIENIALEM KOSZT TO JAKIES 300 ZLOTYCH NA OBIE STRONY
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 SE 182KM 134kW
[l/100km]