Układ hamulcowy
: Hamulec postojowy - słabo działa mimo że wymnieniony prawie cały układ, nikt nie portafi tego naprawić.
5,0
Całokształt
Fajna fura dla większej ekipy, naprawdę komfortowa. Teraz juz zanieduże pieniądze, ale niestety coraz mniej zadbanych egzemplarzy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wystarczająco mocny, bezawaryjny. Naprawdę ładnie ciągnie to dwutonowe auto już od 1,5 tyś obr. Generalnie berdzo prosta sprawdzona amerykaństa konstrukcja - stworzona po to by pożerać kilometry.
Raz na 50 tyś wymieniłem profilaktycznie świece, przewody i pasek i wszystko śmiga jak trzeba.
5,0
Skrzynia biegów
Mimo tego że jest to konstrukcja juz bardzo archaiczna to nawet bardzo przyzwoicie się sprawdza. W połączenie z tym silnikiem te 4 biegi wystarczają. Bardzo ładnie chodzi. Super niewyczuwalnie zmienia biegi i pardzo fajnie reaguje na pedał gazu.
5,0
Układ jezdny
No trzeba przyznać że jest miękki jak autosan :) No ale to nie jest wyścigówka.
5,0
Karoseria
Niestety bardzo wiele tych aut przyjechało z za oceanu podtopionych albo bardziej lub mniej uszkodzonych ( bo nikt nie sprowadzał aut w pełni sprawnych nie oszukujmy się) a co za tym idzie korozja w tych miejscach się pokazuje. Ale tam gdzie jest zachowana fabryczna konserwacja problemów nie ma.
Komfort
4,0
Widoczność
Jako że siedzi się wysoko, prawie jak w terenówce, widoczność jest dobra. Trochę zasłania szeroki słupek przedni lewy. No i wiadomo parkowanie ponad 5-cio metrowego auta - trzeba się przyzwyczaić. Na + bardzo duże boczne lustra.
5,0
Ergonomia
Spoko. Dużo schowków, cup holderów itp... w końcu ameryka :) Ta wajcha od biegów przy kierownicy - jest klimat :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima daje rade - jest wydajna do tego 3 strefy. z tyłu jest dodatkowy wymiennik i dmuchawa do tylnej części, nawiewy w podsufitce, sterowanie tylnej strefy też z tyłu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Żaden Van eurpoejski nie może tu konkurować. Mimo 7 pasażerów nadal bagażnik jest większy niż w przeciętnym kombi.
4,0
Wyciszenie
Generalnie na postoju nie słychać silnika. Podczas jazdy po mieście też jest bardzo cicho. Natomiast na trasie przy dużych prędkościach powyżej 140 jest dość głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hamulec postojowy.
EGR.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Regeneracja przekładni kierowniczej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 218KM 160kW
[l/100km]