Zawieszenie
: zawieszenie przednie wytrzymuje jakieś 90000 km bez remontu
3,0
Całokształt
Uważam, że auto nadaje się na drogi amerykańskie. Na polskie dziury średnio. Zaczynają skrzypieć resory tylne, pojawiają się luzy w zawieszeniu przednim. Serwis ASO drogi, części też nie tanie. Wszystko ma swoje wady i zalety, ale nie kupiłbym już takiego auta.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 3.3 V6 pracuje praktycznie bezszelestnie, dopiero powyżej 3 tys. obrotów coś tam słychać. Generalnie wysoka kultura pracy.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna świetna w korkach. Ale niestety tylko 4 biegi, więc trochę kiepsko na trasie, następny model ma już 6 stopniowa skrzynię. Trzeba uważać na używki.
3,0
Układ jezdny
Auto generalnie duże, więc na zakrętach lubi bujać. Na nierównościach również. Nie da się nim szybko pokonywać zakrętów, ale w końcu to nie wyścigówka. W każdym razie mogłoby być lepiej.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność z przodu ograniczona grubymi słupkami i nie do końca wycierającymi wycieraczkami. Za to do tyłu bez problemu. Auto jest dobrze przeszklone.
4,0
Ergonomia
Tutaj w zasadzie wszystko pod ręką, oczywiście włączając w to uchwyty na coca-colę, bo w USA bez tego ani rusz. Poza tym reszta też całkiem nieźle. Mankamentem jest brak podświetlenia otwierania szyb i regulacji lusterek. W ciemności nic nie widać.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu, chociaż jak jest mokro i dużo ludzi w aucie to szyby parują. Jednak nawiew i klima dobrze działa, jest bardzo wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Czego jak czego, ale przestrzeni w tym aucie jest pod dostatkiem.
4,0
Wyciszenie
Silnik cichutki, niestety polskie dziury załatwią każde zawieszenie, które trochę słychać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No coś za coś. Do miast to auto się nie nadaje. Hamowanie i ruszanie nie sprzyja ekonomiczności. poza tym jest dość ciężki - prawie 2 tony. Ale zagazowany nie jest tak drogi w utrzymaniu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Największą zaletą jest możliwość kupna za nieduże pieniądze potężnego vana. Co prawda ze sprzedażą jest później poważny problem. Ale jak to w życiu coś za coś.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jest najgorzej, ale części niestety tylko w ASO, np żarówka świateł mijania 70 zł, ale jest dosyć dziwna. poza tym siłownik drzwi suwanych z wymianą 500 zł. Wymiana zaworu EGR 850 zł
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poważnego się nie stało, ale trzeba uważać na egzemplarze powypadkowe, bo można się nieźle przejechać.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 182KM 134kW
[l/100km]